دوشنبه 19 مرداد 1383

بي‌نظير بودن مراسم افتتاحيه‌ي المپيك آتن؛ 9 هزار نفر در اجراي مراسم همكاري دارند ، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس المپيك آتن
مدير مراسم افتتاحيه‌ي المپيك آتن گفت: اگرچه جزييات مراسم توسط رسانه‌ها فاش شده است، اما در مراسم افتتاحيه شاهد يك نمايش رويايي و سرشار از شگفتي خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «ديميتريس پايايوانو» درباره‌ي مراسم افتتاحيه گفت: مراسم افتتاحيه بيانگر يك داستان تاريخي خواهد بود كه با استفاده از آخرين تكنولوژي، نمايشي برگرفته از هنر و تاريخ يونان، در آن اجرا خواهد شد.
گفتني است، مقامات يوناني از اظهارات ماه گذشته‌ي روزنامه‌ي انگليسي Mirror عصباني شده بودند. اين روزنامه فاش كرده بود كه در مراسم افتتاحيه، استاديوم را آب فرا مي‌گيرد تا قايقي در آن به حركت درآيد و ستاره‌ي دنباله‌دار در وسط ورزشگاه فرود مي‌آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«پاپا يوانو» اعلام كرده كه در حدود 9 هزار نفر از هنرمندان، تكنيسين‌ها و ساير دست اندركاران در مراسم افتتاحيه نقش دارند و حدود 75 هزار نفر شاهد مراسم خواهند بود.
همچنين يكي ديگر از مسوولان مراسم افتتاحيه گفت:« تنها مي‌توانم بگويم كه مراسم آن چيزي نيست كه تا پيش از اين مشاهده كرده‌ايم و با تمامي مراسم‌هاي المپيك‌هاي قبلي تفاوت خواهد داشت.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10776

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بي‌نظير بودن مراسم افتتاحيه‌ي المپيك آتن؛ 9 هزار نفر در اجراي مراسم همكاري دارند ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016