سه شنبه 27 مرداد 1383

سرمربي تيم ملي جودو: سهل‌انگاري باعث حذف جودوكاران ما شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس المپيك آتن
سرمربي تيم ملي جودو گفت: تمامي ملي پوشان ايران در مسابقات انجام شده، در اندازه‌ي خود ظاهر شدند، اما بايد قبول كنيم توقع ما بالاتر از اين نتايج است و براي كسب مدال به آتن آمده‌ايم.
عليرضا اميني در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به آتن، اظهار كرد: حذف قهرمانان نامي جهان و المپيك، نشان دهنده‌ي سطح بالاي مسابقات است، ولي اعتقاد دارم سهل‌انگاري باعث حذف جودوكاران ما شده است و مي‌توانستيم فراتر از اين ظاهر شويم.
وي در توضيح عدم وجود تنوع تاكتيكي در عملكرد برخي جودوكاران ايران گفت: فشار و استرس زيادي در هنگام انجام مسابقات بر جودوكاران ما حاكم است و مانند آنچه كه در مورد حاجي آخوند زاده اتفاق افتاد، شرايط به شكلي بود كه وي نتوانست راهنمايي‌ها و تذكرات مربيان را عملي كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اميني اضافه كرد: در وزن 60- كيلوگرم، جودوكار ژاپني علي‌رغم برخورداري از تكنيك‌هاي بسيار بالا، اما در نهايت به شكلي مسابقه داد تا برابر حريف گرجستاني با اختلاف اخطار برنده شود. علاوه بر اين، فرانسه همواره يك قطب ثابت جودوي جهان بوده، اما در مسابقات المپيك تا اين لحظه مدالي كسب نكرده است.
سرمربي تيم ملي جودو در پايان اظهار اميدواري كرد تا در ساير مسابقات باقي مانده، ملي پوشان كشورمان مطابق با انتظار ظاهر شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10982

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربي تيم ملي جودو: سهل‌انگاري باعث حذف جودوكاران ما شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016