سه شنبه 27 مرداد 1383

نسيم حسن پور: نخستين مدال بانوان ايران را در المپيك آتي كسب مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس المپيك آتن
تنها نماينده‌ي زن ايران در بازي‌هاي المپيك آتن گفت: از عملكرد خود براي نخستين حضورم در المپيك راضي‌ هستم، اميدوارم اولين مدال بانوان ايران را در بازي‌هاي المپيك آتي كسب كنم.
نسيم حسن پور، تيرانداز رشته‌ي تپانچه بادي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: من در مسابقات تيراندازي المپيك در كنار ورزشكاراني به رقابت پرداختم كه اكثر آنان داراي عنوان‌هاي جهاني بودند. به عنوان مثال قهرمانان بازي‌هاي المپيك سيدني و آتلانتا با من هم گروه بودند. با اين حال تمام تلاش خود را به كار بستم؛ شايد اگر كمي بيشتر تلاش مي‌كردم به جمع فيناليست‌هاي اين گروه راه مي‌يافتم.
وي با بيان اين كه هنوز از تجربيات كمي برخوردار است، تصريح كرد: بازي‌هاي المپيك آتن نخستين المپيكي بود كه من در آن شركت مي‌كردم و براي چهارمين بار توانستم در يك رقابت بين‌المللي حضور يابم. حضور در رقابت‌هاي مهم جهاني برايم بسيار مهم است و مي‌تواند بر تجربيات من بيافزايد. البته در رشته‌ي تيراندازي، شانس نقش بسزايي دارد. به طوري كه در برخي مسابقات، قهرمانان بزرگ هم به رده‌هاي بسيار پايين دست مي‌يابند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسن پور با بيان اين كه المپيك آتن تجربه‌ي خوبي براي من بود، گفت: ‌اين تجربه كمك زيادي به من خواهد كرد تا در بازي‌هاي آسيايي سال 2006 قطر بتوانم مدال كسب كنم. اين مساله در شرايطي تحقق پيدا مي‌كند كه از لحاظ امكانات و تجهيزات مورد حمايت قرار گيرم. به هر ترتيب احساسم به من مي‌گويد كه اولين مدال بانوان ايران در بازي‌هاي المپيك را كسب خواهم كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10983

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نسيم حسن پور: نخستين مدال بانوان ايران را در المپيك آتي كسب مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016