چهارشنبه 15 مهر 1383

حامد حدادي:اين بار در مرحله‌ي نيمه پاياني رقابت‌هاي بسكتبال آسيا چين را شكست مي‌دهيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
تيم بسكتبال اميد ايران با پيروزي برابر لبنان و راه‌يابي به مرحله‌ي نيمه پاياني رقابت‌هاي بسكتبال آسيا در آستانه‌ي صعود به جام جهاني آرژانتين قرار گرفته است، اما تيم ايران براي رسيدن به اين مهم در ديدار نيمه پاياني به احتمال زياد به مصاف تيم قدرتمند كره‌ي جنوبي خواهد رفت و بازيكنان ايران بايد در اين ديدار كه شايد اهميتي بيش از ديدار پاياني داشته باشد تمام قدرت خود را نشان دهند.
حامد حدادي كاپيتان تيم اميد كه نقش مهمي در پيروزي ايران در بازي برابر لبنان داشت، به ايسنا گفت: بازي با لبنان سخت بود، لبناني‌ها رقيب هميشگي تيم ما بوده‌اند اما در اين ديدار از همان ابتدا قدرتمندانه بازي كرديم و حمايت تماشاچيان نيز نقش زيادي در پيروزي ما برابر اين تيم داشت. اميدوارم با راهيابي به فينال محبت‌هاي تماشاگران را جبران كنيم.
وي در مورد بازي با چين نيز تصريح كرد: در نيمه اول بازي قابل قبولي را ارايه داديم و حتي با 13 اختلاف چين را مغلوب كرديم اما در نيمه‌ي دوم چين را دست كم گرفتيم و اين موضوع باعث باخت ما شد.
حدادي در مورد بازي احتمالي با كره‌ي جنوبي در مرحله‌ي نيمه پاياني نيز تاكيد كرد: برابر هر تيمي كه به ميدان برويم بايد پيروز شويم، البته كره تيم خوبي است ولي ما توانايي برد آنها را داريم و فكر مي‌كنم حتي اگر يك بار ديگر با چين مسابقه دهيم اين تيم را شكست مي‌دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12749

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حامد حدادي:اين بار در مرحله‌ي نيمه پاياني رقابت‌هاي بسكتبال آسيا چين را شكست مي‌دهيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016