چهارشنبه 15 مهر 1383

علي كريمي: بازي با آلمان تجربه‌اي بسيار گرانبهاست، ايسنا

علي كريمي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: بازي با تيمي همانند آلمان افتخاري بسيار بزرگ است و اين ديدار حساسيت بالايي براي ما و آلماني‌ها دارد.
علي كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: اين بازي هم از نظر فني مهم است و هم از نظر اهداف خيرخواهانه و ما مي‌توانيم در اين ديدار كمكي هر چند ناچيز به مردم زلزله‌زده‌ي بم انجام دهيم.
وي درباره‌ي ديدار روز شنبه، گفت: تمام سعي خود را خواهيم كرد تا نتيجه‌ي خوبي را در برابر آلمان به دست آوريم، اما فارغ از كسب نتيجه بازي برابر تيم دوم جام جهاني تجربه‌اي بسيار گرانبها براي بازيكنان تيم ملي كشورمان خواهد بود.
كريمي درباره‌ي زمان بازي ايران برابر آلمان، تصريح كرد: اين زماني است كه فدراسيون فوتبال ايران با فدراسيون آلمان هماهنگ كرده و ما مشكلي از نظر جسماني در برابر قطر نخواهيم داشت و بازي شنبه مشكلي را براي ما ايجاد نخواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي بازي چهارشنبه‌ي هفته‌ي آتي در برابر قطر، گفت: قطر تيم بسيار خوبي است اما سطح فوتبال ايران با فوتبال قطر قابل مقايسه نيست و تنها براي شكست تيم ملي اين كشور به دوحه سفر خواهيم كرد.
كريمي با رد اخبار منتشر شده در خصوص پيشنهادات رئال مادريد، بايرن مونيخ و المپيك مارسي به وي، گفت: اين گفته‌ها صحت ندارد است و من تنها فكر خود را براي بازي در تيم‌ ملي و الاهلي متمركز كرده‌ام.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12762

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي كريمي: بازي با آلمان تجربه‌اي بسيار گرانبهاست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016