چهارشنبه 15 مهر 1383

يحيي گل محمدي: دوست داشتم دايي مقابل آلمان كاپيتان بود، ايسنا

يحيي گل محمدي كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در روز بازي با آلمان
يحيي گل محمدي كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در روز بازي با آلمان

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
يحيي گل محمدي با اشاره به شايعه بودن خبر خداحافظي خود از تيم ملي گفت: اين خبر شايعه‌اي بيش نيست و بعضي روزنامه‌ها براي فروش بيشتر اين خبر را داده‌اند.
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: من تا وقتي براي تيم مفيد و مثمرثمر باشم، از تمام توان خود استفاده مي‌كنم تا بهترين بازي‌ها را انجام دهم.
گل محمدي در مورد كاپيتان بودنش در روز بازي با آلمان گفت: دوست داشتم روز شنبه علي دايي در تركيب بود و اين وظيفه مهم را انجام مي‌داد. ولي در نبود دايي اين وظيفه مهم به من رسيده است و سعي مي‌كنم وظيفه‌ي خود را به بهترين شكل انجام دهم.
وي با اشاره به بازي آلمان گفت: اين مسابقه از بزرگ‌ترين رويدادهاي ورزشي تاريخ ايران است و تمام بازيكنانم قصد دارند با يك بازي خوب و منطقي، انتظارات تماشاگران را برآورده كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گل محمدي افزود: اين بازي مي‌تواند يك محك جدي قبل از مسابقه قطر باشد و بازيكنان مي‌توانند تجربه بزرگي از مسابقه آلمان به دست آورند.
يحيي گل محمدي در خاتمه در مورد تمرينات تيم ملي گفت: تمرينات به طور منظم و مرتب زير نظر مربيان پيش مي‌رود و بچه‌ها با انگيزه‌ي خوبي تمرينات را انجام مي‌دهند تا براي دو بازي حساس مقابل آلمان و قطر آماده شوند و بهترين نتيجه‌ي ممكن را به دست آورند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12768

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يحيي گل محمدي: دوست داشتم دايي مقابل آلمان كاپيتان بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016