جمعه 17 مهر 1383

يوهان كرنر، گزارشگر معروف تلويزيون آلمان در تهران: ايران مي‌تواند هر تيمي را شكست دهد اما آلمان در بازي فردا پيروز مي‌شود، ايسنا

يوهان كرنر، گزارشگر معروف تلويزيون آلمان

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
يوهان كرنر، گزارشگر معروف تلويزيون آلمان كه براي گزارش بازي دوستانه‌ي ايران و آلمان به تهران آمده است، اين مسابقه را براي آلمان بسيار مهم ارزيابي كرد.

يوهان كرنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به حضور لژيونر‌هايي همچون مهدي مهدوي‌كيا و وحيد هاشميان در بوندس‌ليگا، ايران را داراي فوتبالي قدرتمند خواند و گفت: با توجه به رنكينگ تازه‌ي فيفا كه بر اساس آن ايران در رده‌ي بيستم قرار دارد، فوتبال ايران را مي‌توان با كشورهايي همچون كرواسي مقايسه كرد و از اين رو ايران مي‌تواند هر تيمي را شكست دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در عين حال در مورد پيش‌بيني خود درباره‌ي نتيجه‌ي بازي فردا گفت: فكر مي‌كنم در هر حال آلمان برابر ايران پيروز مي‌شود و نتيجه‌اي مثل 2 بر يك به نفع آلمان رقم مي‌خورد.

گزارشگر تلويزيون آلمان در مورد نخستين حضور خود در ايران گفت: نگاه كليشه‌اي حاكم بر غرب نسبت به ايران با واقعيت اين كشور سازگار نيست. آن‌چه در تهران مي‌بينيم چيز ديگري است. به عنوان مثال در تهران، از فقر خبري نيست. مردم اتومبيل‌هاي مدل بالا سوار مي‌شوند و سالن‌هاي غذاخوري هم مملو از ميهمان است.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016