شنبه 18 مهر 1383

سایت "گل" گزارش داد: علی کریمی را زیر نظر بگیرید، مهر

سایت "گل" گزارش داد:
علی کریمی را زیر نظر بگیرید
تیم ملی ایران در یک بازی دوستانه که به منظور کمک به مردم زلزله زده بم برگزار می شود ، امشب در ورزشگاه آزادی میزبان آلمان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار "مهر" به نقل از سایت "گل"، یورگن کلینزمن در این مسابقه به بازیکنان جوان خود میدان می دهد تا در برابر 100 هزار تماشاگر خونگرم ایرانی توانایی آنها را بیازماید ضمن اینکه تیم ملی آلمان در ادامه با دیگر تیم های آسیایی از جمله کره جنوبی، ژاپن و تایلند هم دیدار خواهد کرد.
در این مسابقه آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد عملکرد ینس لمان دروازه بان تیم ملی آلمان است. حضور لمان درون دروازه در بازی مقابل ایران خشم الیور کان را برانگیخته و اکنون همه نگاه ها به دروازه بان باشگاه آرسنال است تا عملکردش در بازی با ایران سنجیده شود چراکه کلینزمن پیش از این گفته ملاک انتخاب دروازه بان اصلی تیمش برای مسلبقات جام جهانی 2006، مسابقات تدارکاتی است.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سایت گل در پایان به خوانندگان خود توصیه می کند که بازی علی کریمی از ایران و فابین ارنست از آلمان را زیر نظر بگیرند.این سایت از کریمی به عنوان یکی از بهترین های آسیا یاد کرده و او را بازیکنی گلساز و گلزن خطاب کرده است.در مورد ارنست ستاره جوان وردربرمن نیز به این موضوع اشاره کرده که این بازیکن جوان آینده روشنی در پیش رو دارد البته او را متهم کرده که در بازی مقابل هلند در جام ملتهای پرتغال به رود ون نیستلروی فرصت داده تا گل تساوی را وارد دروازه تیم ملی آلمان نماید.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12891

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سایت "گل" گزارش داد: علی کریمی را زیر نظر بگیرید، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016