چهارشنبه 9 دي 1383

هجوم ايرانيان به سايت IWF؛ حسين رضازاده از حريف خود پيشي گرفت، سايت فدراسيون جهاني مختل شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
تنها 3 روز به پايان انتخابات بهترين وزنه‌بردار قرن باقي مانده و تا كنون بر اساس اعلام غير رسمي مسوولان فدراسيون جهاني وزنه‌برداري، حسين رضازاده از حريفان خود پيشي گرفته است. اما براي اين كه قوي‌ترين مرد جهان با اقتدار عنوان بهترين وزنه‌بردار قرن را به خود اختصاص دهد به آراي مردم كشورمان نيازمند است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه به روزهاي پاياني انتخابات اينترنتي بهترين وزنه‌بردار قرن نزديك مي‌شويم، مردم كشورمان به دليل تبليغات گسترده وسائط ارتباط جمعي نسبت به موضوع آگاهي بيشتري پيدا كرده و هر لحظه بر تعداد راي دهندگان ايراني افزوده مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين راستا روز گذشته (سه‌شنبه) به دليل هجوم ايرانيان علاقه‌مند سراسر جهان به سايت فدراسيون جهاني وزنه‌برداري به نشاني WWW.IWF.net، باعث اختلال در عملكرد اين سايت شده بود.
پس از افزايش تعداد راي دهندگان به حسين رضازاده، اكنون و در فاصله‌ي 3 روز تا پايان انتخابات بهترين وزنه‌بردار قرن، قويترين مرد جهان از حريف خود پيشي گرفته است. در آخرين اعلام غير رسمي از رده‌بندي كانديداها، پيروس ديماس از يونان در مكان دوم قرار گرفته است.
با اين حال انتخابات بهترين وزنه‌بردار قرن تا روز جمعه هفته‌ي جاري ادامه خواهد داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16228

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هجوم ايرانيان به سايت IWF؛ حسين رضازاده از حريف خود پيشي گرفت، سايت فدراسيون جهاني مختل شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016