چهارشنبه 16 دي 1383

حجم بالای نامه‌های الکترونيکی، سايت فدراسيون جهانی وزنه‌برداری را مختل کرد، بي بي سي

مسئولان روابط عمومی فدراسيون جهانی وزنه برداری اعلام کردند که به دليل دريافت بيش از اندازه نامه های الکترونيکی برای انتخاب وزنه بردار قرن، وب سايت اين فدراسيون با اختلال روبرو شده است.
روابط عمومی اين فدراسيون، دليل از کار افتادن اين سايت را " حجم بالای بازديدکنندگان از اين سايت و هجوم گسترده نامه های الکترونيکی که بسياری از آنها حاوی ويروس بوده و يا توسط برنامه های کامپيوتری که به آن روبات می گويند توليد و فرستاده شده اند،" اعلام کرد.

چندی پيش فدراسيون جهانی وزنه برداری به مناسبت صدمين سالگرد تاسيس اين فدراسيون، برای انتخاب وزنه بردار قرن يک رای گيری آنلاين برگزار کرد.

در ميان فهرست هفت نفره نامزدهای کسب عنوان بهترين وزنه بردار قرن، نام حسين رضا زاده قهرمان دسته سنگين وزن المپيک و جهان، از ايران به چشم می خورد.

آنيکو نمت مرا، مسئول روابط عمومی فدراسيون جهانی وزنه برداری در گفتگويی با بی بی سی گفت:" نظرسنجی هايی از اين قبيل، در سالهای پيش نيز در سايت اين فدراسيون رايج بوده، اما آرای دريافتی از چند صد رای تجاوز نمی کرده است. ولی امسال ده ها هزار ای- ميل دريافت کرده ايم که 99 درصد آنها حاوی نام رضازاده است."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او گفت:" البته ما آقای رضا زاده را يک وزنه بردار بزرگ می دانيم، اما مشکل اين است که رای های بدست آمده را چطور ارزش گذاری کنيم و نهايتا ممکن است فقط آرائی را بررسی کنيم که مشخص است فردی آگاه آنها را برای ما فرستاده است."

با اعلام برگزاری اين رای گيری، سايتهای مختلف ايرانی، سايت فدراسيون جهانی وزنه برداری را جهت رای دادن به رضا زاده تبليغ کردند که همين عامل باعث شد که شمار آرا به چندين هزار برسد.

خانم نمت مرا در پاسخ به سئوالی که اساسا شرکت کنندگان در اين نظر سنجی چه کسانی بايد می بودند گفت:" شرکت در اين رای گيری برای همه آزاد بوده است. ما معمولا خبر برگزاری اينگونه نظز سنجی ها را برای روزنامه نگاران، به ويژه آنهايی که مسائل مربوط به وزنه برداری را پوشش می دهند و همچنين اعضای فدراسيونها می فرستيم. اما از شرکت مردم عادی هم در اين نظر سنجی ها استقبال می کنيم."

خانم نمت مرا گفت که قرار است نتيجه اين نظرسنجی در ماه فوريه در فصلنامه فدراسيون جهانی وزنه برداری منتشر شود، همچنين مسئولان روابط عمومی فدراسيون به دنبال راهی است که ظرف يکی دو هفته آينده از طريق سايت رسمی اين فدراسيون اعلام شود.

در پی تعطيلی موقت اين وب سايت، علی مرادی، رئيس فدراسيون وزنه برداری ايران به مسئولان فدراسيون جهانی اعتراض کرده است.

نامزدهای کسب عنوان وزنه بردار قرن

1- حسين رضا زاده - ايران
2- هليل موتو - ترکيه
3- نعيم سليمان اغلو - ترکيه
4- فولدی ايمر - مجارستان
5- والدمار باسانوفسکی - لهستان
6- پيروس ديماس - يونان
7 - واسيلی الکسيف - شوروی سابق

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16522

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجم بالای نامه‌های الکترونيکی، سايت فدراسيون جهانی وزنه‌برداری را مختل کرد، بي بي سي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016