جمعه 18 دي 1383

مراسم سي و هفتمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي برگزار شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي

مراسم سي و هفتمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي روز پنجشنبه با استقبال باشكوه مردم تهران در ابن بابويه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراسم گراميداشت ياد و خاطره‌ي جهان پهلوان تختي روز گذشته با حضور پيشكسوتان، شخصيت‌هاي ورزشي و علاقه‌مندان به وي بر سر مزار اين پهلوان برگزار شد.
گفتني است در حالي كه اوضاع جوي چندان مساعد نبود و بارش باران به طور مداوم در جريان بود ولي جمعيت بسيار زيادي در اين مراسم حضور داشتند. در اين مراسم كه مهدي قدمي رييس مركز توسعه ورزش قهرماني سازمان تربيت بدني و عيسي اسحاقي مشاور و سخنگوي سازمان تربيت بدني حضور داشتند، اسحاقي پيام مهندس مهرعليزاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني به مناسبت سي و هفتمين سالگرد درگذشت تختي را قرائت كرد.
همچنين هادي ساعي قهرمان تيم ملي تكواندو كشورمان و دارنده‌ي مدال طلاي المپيك آتن نيز طي سخناني به تجليل از جايگاه والاي غلامرضا تختي پرداخت.
رضا سوخته‌سرايي و عليرضا سليماني از ديگر افرادي بودند كه در سخنان خود به تمجيد از جهان پهلوان تختي پرداختند.
در پايان اين مراسم نيز طالقاني رييس فدراسيون كشتي و دكتر غفوري فرد طي سخناني در مورد قهرماني‌ها و پهلواني‌هاي تختي صحبت كردند.
همچنين در اين مراسم كه خانواده‌ي تختي حضور داشتند، برادرزاده‌ي وي به نمايندگي از خانواده‌ي تختي از مردم به خاطر حضور باشكوه آنها قدرداني كرد.
چند تن از شاعران و مداحان كشور نيز در اين مراسم به ياد جهان پهلوان تختي شعرهايي را در وصف وي سرودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين تعدادي از پيشكسوتان و هم دوره‌هاي جهان پهلوان تختي خاطرات خود از زمان حضور در كنار اين قهرمان بزرگ ملي را بيان كردند

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16598

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مراسم سي و هفتمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي برگزار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016