شنبه 17 بهمن 1383

تيم كشتى فرنگى ايران به مقام سومى جام جهانى دست يافت، ايران

شكست قهرمان المپيك و جهان برابر رنگرز
گروه ورزشى: پيكارهاى جام جهانى كشتى فرنگى با شركت ۶ تيم از قاره هاى مختلف جهان روز پنجشنبه به ميزبانى ايران در سالن ورزشى شهداى هفتم تير تهران آغاز شد. تيم ملى كشتى فرنگى ايران كه با تركيبى از نفرات جوان و باتجربه در اين رقابت ها به مصاف تيم ها ى روسيه، اوكراين، كوبا، قزاقستان و تونس آمده است، در دورهاى دوم و سوم به ترتيب در مقابل تيم هاى اوكراين و قزاقستان به برترى دست يافت و مقام سومى را براى خود مسجل كرد. تيم ايران ابتدا تيم تونس قهرمان قاره آفريقا را مغلوب كرد. در دوردوم به مصاف تيم اوكراين قهرمان قاره اروپا رفت و توانست با نتيجه ۱۲ بر ۱۶ به برترى دست يابد. در دور سوم رقابت ها تيم ايران مقابل تيم قزاقستان قهرمان قاره آسيا قرار گرفت و در پنج وزن صاحب برترى شد و در پايان با نتيجه ۱۰ بر ۱۶ به پيروزى رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نتايج رقابت ها در دور دوم: ايران ۱۶ - اوكراين ،۱۲ كوبا ۱۳ - روسيه ،۱۱ قزاقستان ۱۹ - تونس ،۵ نتايج دور سوم: ايران ۱۶ - قزاقستان ،۱۰ روسيه ۱۸ -اوكراين ،۴ كوبا ۲۵ - تونس صفر
نتايج دور چهارم: روسيه ۲۵ - تونس يك، كوبا ۱۱ - ايران ،۱۰ اوكراين ۱۸ - قزاقستان ۱۱
گفتنى است حسن رنگرز در نخستين ديدار تيم به تيم ايران و كوبا برابر لازارو ديواس قهرمان المپيك ۲۰۰۰ سيدنى - كه در آتن رنگرز مقابل وى شكست خورده بود - در ديدارى نفس گير وى را شكست داد.همچنين تيم كشورمان با شكست ۱۴بر ۱۲مقابل روسيه بر سكوى سوم ايستاد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17893

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم كشتى فرنگى ايران به مقام سومى جام جهانى دست يافت، ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016