دوشنبه 19 بهمن 1383

حرف هاي علي کريمي و خداداد عزيزي درباره ديدار با بحرين، ايسنا

علي كريمي:
آن شكست كذايي، روحيه و انگيزه‌ي ما را دوچندان كرده است
تيـم ملـي شـرايـط بسيـار خـوبـي دارد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بهترين بازيكن سال 2004 قاره‌ي آسيا گفت: شرايط تيم ملي پيش از حضور در بحرين بسيار خوب است و بازيكنان براي شكست بحرين هم قسم شده‌اند.
علي كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: قدرت تيم ملي ايران در آسيا به هيچ وجه قابل پوشش نيست و توانايي ايران بر همه مشخص است و دليل مدعاي من جايگاه ايران در رده‌ي بيستم رنكينگ فيفاست.
وي ادامه داد: بازيكنان جوان در كنار باتجربه‌ها قدرت ايران را دو چندان كرده‌اند و فكر مي‌كنم اين ديدار بتواند مشكلي براي ما براي صعود به جام جهاني باشد.
كريمي خاطر نشان كرد: نبايد به دليل يك شكست فكر كنيم كه در اين ديدار هم بازنده خواهيم بود بلكه برعكس آن شكست كذايي، روحيه و انگيزه‌ي ما را براي شكست اين تيم در كشورش دو چندان كرده است.
كريمي با بيان اين كه بحرين تيم خوبي است و نبايد قدرت اين تيم را ناديده گرفت افزود: بحرين در اين چند ساله نشان داده كه در مسير پيشرفت گام برمي‌دارد اما با اين حال اين دليلي نيست كه ما بخواهيم از اين تيم هراس داشته باشيم.
وي سطح شناخت از بحرين را خوب ارزيابي كرد و ادامه داد: به طور قطع كادر فني تيم ملي وضعيت بحرين را به طور كامل تجزيه كرده است و در تمرينات و آناليز بازي اين تيم مربيان نقاط ضعف و قوت اين تيم را به ما گوشزد كرده‌اند و ما براي رويارويي با بحرين مشكلي نداريم.
---------------

خداداد عزيزي:
همانند يك سرباز آماده‌ام
غول ساختن از بحرين صحيح نيست

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: غول ساختن از بحرين كار صحيحي نيست و من مطمئن هستم ما مي‌توانيم اين تيم را در كشورش شكست دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خداداد عزيزي پيش از ترك كيش و سفر به منامه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: وضعيت آمادگي بازيكنان تيم ملي چه از لحاظ فني و چه از لحاظ روحي در سطح بسيار خوبي قرار دارد و تمرينات شاداب چند روز گذشته به افزايش روحيه‌ي بازيكنان كمك فراواني كرده است.
وي افزود: بازيكنان ما چه از نظر فني و چه از نظر تاكتيكي به مراتب بهتر از حريفان هستند و نبايد مدام از قدرت بحرين حرف بزنيم هر چند كه نبايد آنان را نيز دست كم گرفت.
عزيزي در مورد تيم ملي بحرين تصريح كرد: نسبت به رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2002 از بازيكنان حرفه‌اي‌تري سود مي‌برند ما نيز بايد در اين ديدار هوشيار باشيم اما معتقد هستم اگر شرايط فني دو تيم را در نظر بگيريم تيم ملي ايران يك سر و گردن از حريف خود سرتر است.
وي در مورد وضعيت خود و حضور در اين ديدار، گفت: پس از رفع مصدوميتم تمرينات خوبي را انجام داده‌ام و اكنون در شرايط خوبي هستم و اگر مربيان صلاح ديدند مي‌توانم در خدمت تيم باشم، همانند يك سرباز در تيم ملي براي رسيدن به جام جهاني و خوشحال كردن دل مردم آماده هستم.
وي در پايان از تمام مردم كشور درخواست كرد كه براي موفقيت تيم ملي در اين ديدار دعا كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17991

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حرف هاي علي کريمي و خداداد عزيزي درباره ديدار با بحرين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016