سه شنبه 20 بهمن 1383

ورود پر سرو صداى مهدوى كيا، هاشميان و زندى به منامه، ايران ورزشي

لژيونرها در بحرين اسكورت شدند

كاروان ۴ نفره مهدى مهدوى كيا، فريدون زندى، وحيد هاشميان و محمودرضا فاضلى يكشنبه شب وارد بحرين و شهر منامه شدند. بعد از يك سفر هشت ساعته، اين سه بازيكن به همراه فاضلى ساعت ۳۰:۱۹ يكشنبه شب به منامه رسيدند. همه چيز براى استقبال و انتقال آنها از فرودگاه شهر به هتل «اكرام پلازا» آماده بود. به محض ورود كاروان لژيونرها تدابير امنيتى شديدى در فرودگاه ايجاد شد. مهدوى كيا، زندى و هاشميان با اين تدابير شديد امنيتى، مورد استقبال كاركنان كنسولگرى ايران در شهر منامه قرار گرفتند و با اسكورت مأموران به هتل پلازا رفتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تمام كاركنان اين هتل، ساعاتى پيش از حضور لژيونرهاى ايرانى، خود را براى استقبال از آنها آماده كرده بودند. به محض ورود ماشين حامل در پاركينگ هتل، همه مسؤولان «پلازا» استقبال گرمى از كاروان ايرانى كردند. مهدوى كيا، هاشميان و زندى بعد از دقايقى به اتاق هاى خود رفتند و پس از استراحتى كوتاه، دوباره به لابى هتل برگشتند. ورود آنها به گوش ايرانيان مقيم بحرين رسيده بود و در بازگشت، شاهد استقبال برخى از آنها در لابى هتل بودند. اكثر طرفداران از اين ۳ بازيكن امضا و عكس يادگارى گرفتند.
تمام هواداران از اين ۳ بازيكن قول گرفتند كه ضيافتى را با حضور آنها در يكى از هتل هاى بزرگ منامه برپا كنند كه اين مسأله با موافقت لژيونرهاى ايرانى همراه بود.
مهدوى كيا، زندى و هاشميان به همراه فاضلى ساعت ۹ شب شام خود را در سلف هتل صرف كردند و پس از آن براى دقايقى به صحبت نشستند. روزنامه الايام چاپ بحرين مى نويسد: «اين سه در خلوت، با هم صحبت مى كردند. طبق گفته محمودرضا فاضلى، مهدوى كيا و هاشميان وضعيت تيم ملى را براى بازيكن جديد ايران، تشريح مى كردند. تدابير امنيتى در اطراف هتل پلازا بالا بود. پليس بحرين براى برقرارى امنيت بيشتر تا شب بازى ايران و بحرين مأموران زيادى را در اطراف اين هتل مستقر مى كند.»
البته خبرنگاران الايام براى حضور در جمع لژيونرهاى ايرانى مشكل چندانى نداشتند. بعد از پايان گفت وگوهاى مهدوى كيا و هاشميان با زندى، يكى از خبرنگاران اين روزنامه به سراغ محمودرضا فاضلى مدير برنامه هاى مهدى و زندى رفت تا از او اطلاعات بيشترى بگيرد. الايام به نقل از فاضلى در مورد بازى چهارشنبه مى نويسد: «ايران براى انتقام گيرى به بحرين نمى آيد. آنها مى آيند كه بازى را ببرند و به حضور در جام جهانى فكر كنند. هرچه در سال هاى اخير رخ داده تمام شده، ما بايد به فكر آينده باشيم.» فاضلى ادامه مى دهد:«از بين زندى، هاشميان و مهدوى كيا تنها مهدى در شهر منامه مقابل بحرين بازى كرده و دو نفر ديگر براى اولين بار است كه در ورزشگاه ملى بحرين بازى مى كنند.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18024

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ورود پر سرو صداى مهدوى كيا، هاشميان و زندى به منامه، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016