شنبه 29 اسفند 1383

حسين كعبي به اردوي تيم ملي پيوست، تمرينات تيم ملي فوتبال پيگيري شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سومين جلسه‌ي تمريني تيم ملي فوتبال كشورمان امروز صبح در محل كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ايران(ايسنا)، در اين تمرين كه به مدت نود دقيقه انجام شد، حسين كعبي به عنوان نخستين لژيونر به تمرينات تيم ملي آمد و كار خود را با ساير نفرات زير نظر كادر فني شروع كرد.

در ابتداي اين تمرين بازيكنان حاضر، زير نظر حسين فركي به تمرينات كششي و گرم كردن پرداختند سپس بازيكنان به دو گروه تقسيم شدند و مهاجمان و مدافعان به مرور كارهاي تهاجمي و تدافعي مشغول شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين فركي پس از پايان اين جلسه تمريني در گفت‌وگو با ايسنا درباره تمرينات تيم ملي اظهار كرد: آن چيزي كه در تمرينات چند روز گذشته به وضوح ديده شده اين است كه بازيكنان جوان در كنار با تجربه‌ها انگيزه‌ي فراواني دارند و انشاا... با پيوستن ساير لژيونرها به اردو تمرينات از روز دوشنبه با جديت بيشتري دنبال خواهد شد.

گفتني است؛ بعداز ظهر امروز (شنبه) آخرين جلسه‌ي تمريني تيم ملي در مرحله‌ي نخست برگزار خواهد شد وپس از آن بازيكنان براي انجام مراسم سال نو به شهرهاي اقامتشان سفر خواهند كرد و از عصر دوشنبه دور جديد تمرينات با حضور ساير يازيكنان لژيونر آغاز مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19514

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين كعبي به اردوي تيم ملي پيوست، تمرينات تيم ملي فوتبال پيگيري شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016