شنبه 29 اسفند 1383

گزارش فيفا از وضعيت تيم ملي ژاپن پيش از ديدار برابر ايران، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

«تيم ملي ژاپن- قهرمان آسيا از روز پنج‌شنبه اردوي تمريني خود را در كشور آلمان آغاز كرده و آنها اميدوارند با پيوستن بازيكنان لژيونر، خود را آماده‌ي رويارويي با قدرت اصلي منطقه‌ي خاورميانه(ايران) كنند.»

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت فدراسيون بين‌اللملي فوتبال (فيفا) با جمله‌ي فوق گزارشي از وضعيت تيم ملي به چاپ رسانده است.

در ادامه‌ي اين گزارش آمده است:«فدراسيون فوتبال ژاپن تصميم به برگزاري اردو پيش از ديدار برابر ايران در فرانكفورت آلمان گرفت تا بازيكنان لژيونر اين تيم همانند ناكاتا آسانتر بتوانند به تيم ملي ملحق شوند. زيكو اين بار از تمامي بازيكنان حرفه‌اي خود دعوت كرده اما باشگاه‌هاي اين بازيكنان اجازه‌ي پيوستن زودتر از موعد مقرر را نداده‌اند.»

زيكو در اين‌باره مي‌گويد:«خيلي خوب بود كه ما مي‌توانستيم آنها را از ابتداي اردو داشته باشيم ولي خوب اين قانون فيفا است. اين باعث تاسف است كه نمي‌دانم بازيكنان در چه وضعيتي قرار داشته و چگونه به ما مي‌پيوندند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فيفا در ادامه آورده است:« شمس‌الماعدين داور سنگاپوري ديدار ايران و ژاپن در ديدار ژاپن برابر بحرين در چارچوب جام‌ ملت‌هاي آسيا به شش بازيكن كارت زرد و به دو بازيكن كارت قرمز نشان داده و اين باعث نگراني دو تيم شده است.»

سرمربي تيم ملي ژاپن به اهميت دو ديدار ژاپن اشاره مي‌كند و مي‌افزايد:« به اهميت اين دو ديدار واقف هستم چرا كه من به هر ديدار به چشم يك فينال مي‌نگرم. ما بايد به نسبت ديدار گذشته تمركز بيشتري داشته باشيم.من تيم ملي ايران را به خوبي مي‌شناسم ومي‌دانم كه آنها تيم بسيار قدرتمندي هستند و بازيكنان بسيار با تجربه‌اي همچون دايي و كريمي را دارند. آنها مي‌توانند در شرايط سخت، نتيجه را تغيير دهند و واقعا ديدار بسيار مشكلي با ايران خواهيم داشت.ايران در ديدار گذشته‌اش به تساوي دست يافت بنابراين آنها در ديدار برابر ما به صورت تهاجمي بازي خواهند كرد و ما نيز براي كسب امتيازهاي كامل در اين ديدار تهاجمي خواهيم بود.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19515

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش فيفا از وضعيت تيم ملي ژاپن پيش از ديدار برابر ايران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016