دوشنبه 1 فروردين 1384

قیمت بلیت های طبقه اول ورزشگاه آزادی و جايگاه تماشاگران ژاپني مشخص شد، مهر



علاقمندان به تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم ملی ژاپن می توانند بلیت های این دیدار را از باجه های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی تهیه کنند.
به گزارش خبرنگار" مهر" براساس اعلام فدراسیون فوتبال طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای علاقمندان به فوتبال رایگان خواهد بود اما تماشاگرانی که قصد دارند این دیدار را از طبقه اول تماشا کنند باید بلیت های 500 و 1000 تومانی تهیه کنند.
براساس اعلام مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران بلیت های دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن از اولین ساعات صبح روز جمعه پنجم فروردین ماه در گیشه های بلیت فروشی این ورزشگاه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
-----------------------------

تماشاگران ژاپنی در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند



براساس اعلام سفارت ژاپن در تهران حدود 2500 تماشاگر ژاپنی قصد دارند با حضور در ورزشگاه آزادی تهران دیدار تیم ملی کشورشان مقابل ایران را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش خبرنگار" مهر" در حالیکه تیم ملی فوتبال ژاپن اردوی آماده سازی خود را در شهر فرانکفورت آلمان برپا کرده است ، سفارت این کشور در تهران مشغول فراهم آوردن شرایط حضور تماشاگران ژاپنی در ورزشگاه آزادی است.
براساس این گزارش تاکنون مسئولان سفارت ژاپن حضور نزدیک به 2500 ژاپنی را به مسئولان ورزشگاه آزادی تهران اعلام کرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت و گو با خبرنگار" مهر" ضمن تایید این خبر، از اختصاص ضلع شمال شرقی طبقه اول ورزشگاه آزادی به تماشاگران ژاپنی خبر داد و تصریح کرد : این تماشاگران با اتوبوس های ویژه ای به نزدیک جایگاههای محل استقرار خود منتقل می شوند و پس از پایان بازی نیز به همین ترتیب از ورزشگاه خارج خواهندشد.
لازم به ذکر است که دیدارتیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن ساعت 5/18 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19572

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قیمت بلیت های طبقه اول ورزشگاه آزادی و جايگاه تماشاگران ژاپني مشخص شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016