چهارشنبه 3 فروردين 1384

ايناموتو: كسب يك امتياز اميدوار كننده خواهد بود، شكي در صعود ايران و ژاپن به جام‌جهاني نداشته باشيد، ايسنا

ايناموتو

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مرد مياني تيم ملي ژاپن با تمجيد از تيم ملي ايران ابراز اميدواري كرد كه تيم ملي كشورش بتواند در ديدار برابر ايران به حداقل امتياز دست پيدا كند.

ايناموتو در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ي ميزان شناختش از فوتبال ايران، اظهار داشت: شكي نيست كه ايران و ژاپن برترين تيم‌هاي آسيا هستند و من ايران را از هر لحاظ قدرتمندتر از كره‌جنوبي مي‌دانم و رده‌بندي فيفا اين مساله را ثابت مي‌كند به همين دليل ما كار بسيار مشكلي برابر ايران وتماشاگران مشتاقش پيش‌رو داريم.

وي درباره‌ي ديدار جمعه ايران و ژاپن، گفت: ايران تيمي بسيار قدرمند و بازيكنان بسيار با تجربه‌اي مانند دايي و كريمي است. ما بايد مراقب بازيكنان خلاق ايران باشيم چرا كه اين بازيكنان مي‌توانند در يك لحظه نتيجه‌ي بازي را تغيير دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايناموتو افزود: ما به كسب امتياز در اين ديدار احتياج داريم اما فكر مي‌كنم كسب يك امتياز از اين ديدار مشكل نيز مناسب باشد.

وي به علي كريمي اشاره كرد و افزود: او بهترين بازيكن سال آسيا است و تكنيك انفرادي‌اش بسيار بالا است و كريمي مي‌تواند در بهترين باشگاه‌هي جهان بازي كند اما ما او را به طور كامل مي‌شناسيم.

ايناموتو در پايان پيش‌بيني كرد كه ايران و ژاپن دو تيم صعود كرده به جام‌جهاني از گروه B خواهند بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19648

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايناموتو: كسب يك امتياز اميدوار كننده خواهد بود، شكي در صعود ايران و ژاپن به جام‌جهاني نداشته باشيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016