جمعه 5 فروردين 1384

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن (‪(۱‬، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۵‬
داخلي. ورزشي. فوتبال. ايران. ژاپن.


* هواداران وعلاقه‌مندان به فوتبال با وسايل مختلف نقليه از خيابانهاي اطراف مجموعه ورزشي آزادي تهران، خود را به اين مجموعه مي‌رساندند.


* درحالي كه از اتوبوس‌هاي شركت واحد خبري نبود، ميني‌بوس‌هاي مملو از مسافر ، خودروهاي شخصي با ‪ ۷‬و ‪ ۸‬سرنشين و موتورسيكلت‌هايي با ‪ ۳‬تا ‪۵‬ سوار، ترافيك سنگيني را اطراف مجموعه ورزشي آزادي بوجود آورده بودند.


* عده زيادي از جوانان از كيلومترها مانده به مجموعه ورزشي آزادي، درحالي كه پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران را تكان مي‌دادند، پياده به سمت ورزشگاه مي‌رفتند.


* حضور نيروهاي پليس در رده‌هاي مختلف براي حفظ امنيت در اطراف ورزشگاه چشمگير است.


* بازار دستفروش‌ها به ويژه مواد غذايي بسيار داغ بود و انواع مواد خوراكي به قيمت ارزان به فروش مي‌رسد.


* برخي از علاقه‌مندان به فوتبال با پرداخت مبلغ ‪ ۳۰۰‬تا‪ ۱۰۰۰‬تومان، صورت‌هاي خود را با سه رنگ سبز، سفيد ، قرمز به رنگ پرچم كشورمان رنگ مي‌كردند.


* كاروان يك هزار نفري فوتبالدوستان اهوازي درحالي كه تيم ملي را به همراه تيم فولاد مباركه تشويق مي‌كردند، در محوطه مجموعه ورزشي آزادي به اجراي برنامه‌هاي بومي و محلي خود پرداختند.


* برخي از تماشاگران درحالي كه ساك‌هاي خوراكي به همراه داشتند، خود را در پتو پيچيده بودند.


* تعدادي از خبرنگاران خارجي به ويژه خبرنگاران ژاپني با استقرار در محوطه ورزشگاه آزادي، خيل عظيم ورود تماشاگران به اين ورزشگاه را ثبت و ضبط مي‌كردند.


* در ميان مدعوين ژاپني ، تعدادي زن نيز وجود داشت كه به كمك نيروهاي مستقر در ورزشگاه به محل درنظر گرفته شده براي ژاپني‌ها راهنمايي شدند.


* جوانان تماشاگر با ديدن ژاپني‌ها با حركات دست، نتيجه ‪ ۳‬بر‪ ۱‬به نفع ايران را پيش بيني مي‌كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* نيروهاي نظامي با كنار هم ايستادن، صف‌هايي را تشكيل داده بودند كه تماشاگرها براي رسيدن به ورزشگاه مجبور بودند از ميان اين صفوف عبور كنند.


* اين نيروها كه اكثرا به لوازم شخصي پليس مجهز هستند.


* برخي از تماشاگرها كه عليرغم داشتن بليت مجبور بودند به طبقه بالاي ورزشگاه كه رايگان بود، بروند نسبت به اين موضوع اعتراض داشتند.


* هيچكدام از نيروهاي حراست و نظامي مستقر در ورزشگاه حاضر به گفت وگو با خبرنگار ايرنا نشدند و تمام مدت خواستار استقرار خبرنگاران در جايگاه مخصوص خود و تهيه اخبار مربوط به ديدار فوتبال بودند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19728

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن (‪(۱‬، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016