جمعه 5 فروردين 1384

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن (3)، ايرنا

‬تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۵‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.


* از ساعت ‪ ۱۵‬امروز و سه ساعت قبل از آغاز ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن برنامه‌هاي مفرح فرهنگي و تفريحي از سوي معاونت فرهنگي فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادي آغاز شد.

پخش موسيقي زنده و همچنين هنرنمايي هنرمندان صدا و سيما از جمله برنامه‌هايي است كه تاكنون در ورزشگاه يك‌صد هزار نفري آزادي انجام شده است.


* بيش از ‪ ۸۰‬خبرنگار و ‪ ۵۰‬عكاس و فيلمبردار ژاپني هم اكنون در ورزشگاه آزادي مستقر شده‌اند و در حال پوشش خبري و تصويري حاشيه‌هاي اين ديدار هستند.

خبرنگاران ژاپني با تجهيزات كاملي چون، رايانه‌هاي قابل حمل و دستگاه‌هاي ماهواره‌اي به ايران آمده‌اند. آنها از كمبود امكانات در جايگاه خبرنگاران به شدت انتقاد مي‌كنند.


* حجت‌الاسلام عليپور معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال كه با لباس روحانيون در ورزشگاه حضور دارد، به‌شدت مورد توجه عكاسان ژاپني قرار گرفته و بيش از ديگر دست‌اندركاران فدراسيون فوتبال از وي عكس و تصوير گرفته مي‌شود.


* به غير از خبرنگاران ژاپني كه تعدادشان اندك نيست، هم اكنون خبرنگاراني از انگليس، اتريش و فرانسه نيز در ورزشگاه حضور دارند و با توجه به افزايش تعداد خبرنگاران خارجي در ساعات آغازين اين ديدار، خبرنگاران و عكاسان ايراني در اقليت قرار گرفته‌اند.


* پرچم بزرگ آبي رنگي از سوي شركت "ژاپن اسپورت ترز" كه مسووليت ساماندهي تماشاگران ژاپني را بر عهده دارد، در ضلع شمال غربي ورزشگاه محل استقرار هواداران تيم ملي فوتبال ژاپن نصب شده است.


* بيش از ‪ ۳‬هزار فوتبال دوست ژاپني هم اكنون در ورزشگاه آزادي تهران براي حمايت شاگردان زيكو در مصاف با ملي پوشان كشومان مستقر شده‌اند.

اين افراد مورد توجه عكاسان ايراني قرار گرفته‌اند.


* تابلوهاي تبليغاتي به زبان ژاپني در اطراف زمين چمن ورزشگاه يك‌صد هزار نفري آزادي به چشم مي‌خورد.


* يك فيلمبردار جانباز در حال تصوير برداري از حاشيه‌هاي ديدار حساس تيم‌هاي ملي ايران و ژاپن است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* تعدادي از ورزشكاران معلول ژاپني با صندلي چرخ‌دار در ورزشگاه آزادي حضور يافته‌اند.

همچنين جمعي از ورزشكاران و قهرمانان جانباز و معلول كشورمان نيز براي حمايت ملي‌پوشان فوتبال در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده‌اند.


* جايگاه مخصوصي در ورزشگاه آزادي براي استقرار تعدادي از رسانه‌هاي ژاپني همچون آساهي، ان اچ كي، نيپون و راديو گلف در ورزشگاه آزادي تعبيه شده است.


* اعضاي هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزش استقلال تهران، محمد محمدپور مدير كل حراست سازمان تربيت بدني، حسن ميرزا آقابيگ معاون ورزشي اداره كل تربيت بدني استان تهران و مجيد رجبي مدير روابط عمومي فدراسيون كشتي در ورزشگاه آزادي براي حمايت تيم ملي فوتبال كشورمان حضور دارند.


* برخي از ديپلماتهاي عربي و چند خبرنگار بحريني جزو حاضرين در ورزشگاه آزادي تهران هستند.


* امكانات بهداشتي و رفاهي خبرنگاران داخلي و خارجي امروز براي اولين بار مجزا شده است.


* پلاكارد بزرگي از سوي هوارداران تيم فوتبال استقلال تهران مبني بر حمايت از نامزدي رييس سازمان تربيت بدني در انتخابات رياست جمهوري در ورزشگاه آزداي نصب شده است.

بر روي اين پلاكارد نوشته شده است كه "مهرعليزاده دوستت داريم".

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19759

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن (3)، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016