چهارشنبه 24 فروردين 1384

تيم ايران با اقتدار قهرمان كاراته بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي شد، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۴‬
داخلي. خارجي. ورزشي. كاراته.

نخستين دوره مسابقات كاراته بازي‌هاي ورزشي همبستگي كشورهاي اسلامي روز چهارشنبه با قهرماني مقتدرانه تيم ايران به پايان رسيد.

در اين مسابقات كه با شركت كاراته‌كاهاي ‪ ۳۳‬كشور در شهر مدينه عربستان جريان داشت ، تيم ايران با كسب ‪ ۵‬مدال طلا ، دو نقره و يك برنز بر سكوي نخست ايستاد و جام قهرماني را از آن خود كرد.

حسين روحاني در وزن منهاي ‪ ۶۰‬كيلوگرم ، سيعد فرخي در وزن منهاي ‪۸۰‬ كيلوگرم ، محسن اشرفي در كاتا انفرادي و تيم‌هاي كاتا و كوميته تيمي ايران مدال طلا كسب كردند ، جاسم ويشگاهي و مهران بهنام فر در اوزان منهاي ‪۷۵‬ كيلوگرم و آزاد مدال نقره به‌دست آوردند و منصور حسن‌بيگي نيز در وزن منهاي ‪ ۷۰‬كيلوگرم مدال برنز به گردن انداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم كوميته تيمي از علي شاطرزاده ، سعيد فرخي ، عليرضا كتيرايي، مسلم زين‌الدين و نادر جودت تشكيل شده بود و تيم كاتا تيمي كشورمان نيز متشكل از مالك محرابي ، افشين همتي مقدم و مصطفي پورجلالي بود.

پس از تيم ايران كه بر سكوي نخست ايستاد ، تيم مغرب با كسب يك مدال طلا و ‪ ۳‬نقره دوم شد و تيم‌هاي آذربايجان با يك طلا ، دو نقره و يك برنز ، مصر با يك طلا ، يك نقره و ‪ ۷‬برنز ، كويت با يك طلا و يك برنز و الجزاير با يك نقره و ‪ ۴‬برنز در رده‌هاي سوم تا ششم ايستادند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20991

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ايران با اقتدار قهرمان كاراته بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016