پنجشنبه 5 خرداد 1384

خبرهايي از مسابقات کشتي آزاد آسيا: مدال طلاي علي اشکاني، محمدنژاد، عليرضا رضايي و ابراهيمي به ديدار پاياني راه يافتند، ايسنا و ايرنا

كاروان ايران صاحب اولين مدال طلا شد
علي اشكاني در صدر وزن 60 كيلوگرم ايستاد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - كشتي

علي اشكاني مدال طلاي وزن 60 كيلوگرم كشتي فرنگي هجدهمين دوره‌ي مسابقات قهرماني آسيا را از آن خود كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي اشكاني ملي پوش فرنگي كار كشورمان در وزن 60 كيلوگرم با شكست «رنات آسوپ جانوف» از قرقيزستان مدال طلا را از آن خود كرد، اشكاني موفق شد در دو تايم پياپي و با نتايج 4 بر 2 و 4 بر صفر حريف خود را از پيش رو بردارد.

يادآور مي‌شود؛ اشكاني در رقابت‌هاي صبح امروز، ابتدا در مصاف با حريف كره‌اي خود يعني «كانگ گينگ ايل»، تايم اول را با حساب دو بر يك واگذار كرد، اما در تايم‌هاي دوم و سوم با نتايج چهار بر سه و يك بر صفر اين حريف قدرتمند را شكست داد و به دور دوم راه يافت. وي در دور دوم به مصاف «ماكوتو ساسا موتو» از ژاپن رفت كه در دو تايم پي در پي و با حساب سه بر يك و سه بر يك، وي را مغلوب كرد تا به عنوان نخستين كشتي‌گير فرنگي كار ايراني در اين دوره از رقابتها، به فينال راه يابد.
---------------------------

"محمدنژاد" به ديدار پاياني راه يافت

پكن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۵‬
خارجي. ورزشي. كشتي. ايران. چين.

"حميد محمدنژاد" كشتي‌گير وزن ‪ ۶۶‬كيلوگرم ايران روز پنجشنبه با شكست حريفان خود از ازبكستان و چين به ديدار پاياني اين وزن هجدهمين دوره مسابقات كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيا در "وو هان" چين راه يافت.

اين كشتي‌گير ايران در ورزشگاه " هانگ شانگ" شهر "وو هان" در كشتي نخست خود "پوالو" از ازبكستان را در دو وقت پي در پي با نتايج يك بر يك و سه‌بر دو از پيش رو برداشت.

وي در كشتي دوم خود "ليانگ جي" ازچين ميزبان مسابقات را با نتيجه يك بر صفر و سه بر صفر مغلوب كرد و راهي ديدار پاياني اين رقابت‌ها در وزن ‪۶۶‬ كيلوگرم شد.

"محمدنژاد" براي كسب مدال طلاي‌اين مسابقات بايد با "جين كوك بك" حريفي‌از كره جنوبي پيكار كند.

اين كشتي‌گير كره‌اي در بازي‌هاي آسيايي "پوسان"، "عليرضا دبير" رادر پيكار پاياني شكست داده بود.

در وزن ‪ ۶۶‬كيلوگرم علاوه بر "حميد محمدنژاد" از ايران، كشتي‌گيراني از ازبكستان، هندوستان ، اندونزي،عراق، ژاپن، قزاقستان،قرقيزستان، كره جنوبي، مغولستان، كره‌شمالي، ويتنام و چين حضور دارند.
-------------------------------

"داداشي" براي كسب مدال "برنز" به روي تشك مي‌رود

پكن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۵‬
خارجي. ورزشي. كشتي. ايران. چين.

" تقي داداشي " كشتي گير وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم تيم ايران بعد از ظهر روز پنجشنبه در چارچوب هجدهمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيادر سال ‪ ۲۰۰۵‬براي كسب مدال برنز به ميدان مي‌رود.

اين پيكارها در ورزشگاه "هانگ شانگ" شهر "ووهان" چين جريان دارد.

"داداشي" روزپنجشنبه دردور نخست پيكارها در اين وزن به مصاف"فنگ زيمين" از چين رفت و در دو وقت پي درپي با نتايج ‪ ۶‬بر ‪ ۶‬و ‪ ۶‬بر صفر پيروز شد.

اين كشتي‌گير در دور دوم با "جون هيونگ گاك" ازكره شمالي مبارزه كرد و در وقت اول كشتي يك بر صفر كشتي را واگذار كرد، اما در وقت دوم با همين نتيجه كشتي را برد.

"داداشي" در وقت سوم كشتي با اين كه يك امتياز از حريف خود جلو بود، با نتيجه يك بر يك شكست خورد و در پايان نتيجه كشتي را واگذار كرد.

كشتي‌گير وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم تيم ايران بعداز ظهر امروز به وقت محلي براي تصاحب مدال برنز به روي تشك خواهد رفت.

هجدهمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيا در سال ‪،۲۰۰۵‬ از امروز بر روي دو تشك در ورزشگاه " هانگ شانگ" آغاز شده است.

در وزن ‪ ۵۵‬كيلوگرم اين دوره از مسابقات ‪ ۱۴‬كشتي گير با يكديگر به مصاف مي‌پردازند.

در اين وزن علاوه بر "تقي داداشي" از ايران كشتي‌گيراني از كشورهاي چين، هندوستان، اندونزي، ژاپن، قزاقستان، كره جنوبي، مغولستان، كره‌شمالي، قطر، امارات متحده‌عربي، ازبكستان، ويتنام و كامبوج نيز شركت دارند.
-----------------------------

"عليرضا رضايي" به ديدار پاياني راه يافت

پكن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۵‬
خارجي. ورزشي. كشتي. ايران. چين.

"عليرضا رضايي" كاپيتان تيم ملي كشتي آزاد ايران در وزن ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم به ديدارپاياني هجدهمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيا در سال ‪ ۲۰۰۵‬كه در "ووهان" چين برگزار مي‌شود، راه يافت.

"رضايي" روز پنجشنبه با شكست حريفان خود از ژاپن و چين به ديدار پاياني اين پيكارها گام گذاشت.

وي در دور نخست اين پيكارها ، "اكي هيتو ياناكا" از ژاپن را در دو وقت كشتي با نتايج يك بر صفر و چهار بر صفر شكست داد.

كاپيتان تيم ملي كشتي آزاد ايران در دور دوم "لي ليانگ" كشتي گير وزن ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم چين را با نتايج سه بر صفر و يك بر صفر مغلوب كرد راهي ديدار پاياني اين پيكارهاي آسيايي شد.

وي براي كسب مدال طلا بايد با حريف نامدار خود "موتليموف" از قزاقستان كشتي بگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دروزن ‪ ۱۲۰‬كيلوگرم اين مسابقات، ‪ ۱۲‬شركت‌كننده ازايران، ژاپن، هندوستان، اندونزي، عراق، قزاقستان، قرقيزستان، كره جنوبي، مغولستان ، قطر، تايوان و چين مبارزه مي‌كنند.
---------------------------

"ابراهيمي" با شكست حريفان به فينال رسيد

پكن، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۵‬
خارجي. ورزشي. كشتي. ايران. چين.

" سعيد ابراهيمي" كشتي‌گير تيم ايران روز پنجشنبه با شكست حريفان خود از قرقيزستان و عراق، راهي ديدار پاياني وزن ‪ ۸۴‬كيلو هجدهمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيا در "ووهان" چين شد.

"ابراهيمي" روز پنجشنبه در دور نخست پيكارهاي اين وزن كه‌در ورزشگاه " هانگ شانگ" شهر "ووهان" انجام شد، "روسلان" قرقيزستاني را در دو وقت پي در پي با نتايج دو بر يك و يك بر يك شكست داد.

وي دردور دوم مقابل "حسن صلاح" كشتي گير عراقي قرار گرفت و اين كشتي گير را با نتايج يك بر صفر و چهار بر صفر شكست داد.

" ابراهيمي " با شكست دو حريف خود در دورهاي اول و دوم راهي ديدار پاياني اين وزن شد و بايد با "تاكائو ايزوكاوا" از ژاپن كشتي بگيرد.

رقابت‌هاي وزن ‪ ۸۴‬كيلوگرم باشركت ‪۹‬كشتي‌گير از ايران ، قرقيزستان، عراق، هندوستان، ژاپن، قزاقستان، كره جنوبي، مغولستان و چين برگزار مي‌شود.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016