پنجشنبه 12 خرداد 1384

گلزنی عنایتی درحضور رئیس جمهور، مهر

رئیس جمهور عصر امروز با حضوردرمحل کمپ تیمهای ملی با مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کرد. حاشیه هایی از این دیدار گرم و صمیمانه را می خوانید :
* ازحدود دو ساعت پیش از ورود رئیس جمهور نزدیک به 200تماشاگر در محل تمرینات تیم ملی حضور داشتند و به محض ورود رئیس جمهور به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند .
* خبرنگاران ، عکاسان و گروههای فیلمبرداری نسبتا زیادی خود را به محل کمپ تیم ملی رسانده بودند تا از بازدید رئیس جمهور عکس و گزارش تهیه کنند .
* مسئولان حراست ورزشگاه آزادی تلاش چشمگیری در برقراری نظم کمپ تیم ملی داشتند و ورود و خروج افراد را با دقت کنترل می کردند.
* اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شامل شجاعی برهان و جلیل سازگارنژاد و همچنین عرفانیان دانشور ، محمد رضا پهلوان ، سردار یعقوبی ، محمدپور و ... از جمله حاضرین در این دیدار بودند .

* در بخشی از بازدید رئیس جمهور وی با ملی پوشان عکس یادگاری گرفت . رئیس جهور حتی یکی از توپهای تمرینی را امضا کرد و یکی از ملی پوشان آن را در مقابل دوربین عکاسان گرفت تا امضای رئیس بر روی توپ را ثبت کنند .
* در لحظه ورود رئیس جمهور به داخل زمین چمن کمپ تیم ملی غلامحسین زمان آبادی سخنگوی فدراسیون نیز قصد ورود به داخل زمین را داشت که با ممانعت ماموران حراست روبرو شد .
* در لحظه ای که رئیس جمهور در حال گفت و گو با تماشاگران حاضر در محل کمپ بود، علی کریمی بر روی یکی از دروازه ها در حال زدن ضربات پنالتی بود .
* محسن مهرعلیزاده در این دیدار دقایقی با پدر فریدون زندی به گفت و گو پرداخت و خطاب به وی گفت : ما به وجود چنین فرزندی افتخار می کنیم . او بسیار مودب و باوقار است و تاکنون در تیم ملی نیز بازیکن بسیار کارسازی بوده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* رضا عنایتی تنها بازیکنی بود که در جریان دیدار تمرینی تیم ملی در حضور رئیس جمهور گلزنی کرد .
* میرزاپور که با مصدومیت ناچیزی از ناحیه مچ پا روبرو است در تمرین عصر امروز با پای بانداژ شده در تمرین حاضر بود .
* در پایان تمرین امروز تماشاگران وارد زمین چمن کمپ شدند و بیش از همه با برانکو ، علی کریمی و فریدون زندی عکس و امضا گرفتند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23646

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گلزنی عنایتی درحضور رئیس جمهور، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016