جمعه 13 خرداد 1384

رييس حراست سازمان تربيت بدني: فضاي خوبي در ورزشگاه حاكم است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

مديركل حراست سازمان تربيت بدني گفت: هم اكنون نظم و انضباط خاصي در ورزشگاه آزادي تهران حاكم است و برقراري چنين جوي نشان‌دهنده شعور بالاي دوستداران فوتبال و علاقمندان به تيم ملي است.

محمد محمدپور كه قبل از شروع ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي با خبرنگار ايرنا گفت وگو مي‌كرد، با اعلام اين مطلب يادآور شد:
مردم فوتبال‌دوست ما به خوبي شرايط موجود را درك كرده‌اند و با توجه به جريمه درنظر گرفته شده از سوي فيفا، آنان سعي دارند كه با رعايت كامل نظم، نگاه مسوولان فدراسيون بين‌المللي فوتبال را نسبت به مشكل ايجاد شده در خاتمه بازي ايران و ژاپن را عوض كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: همدلي و همكاري را امروز به عينه مي‌توان با رفتارهاي متين مردم در ورزشگاه آزادي ديد و برقراري چنين جوي را بايد نتيجه تعامل مسوولان و مردم دانست.

وي گفت: نظمي كه امروز در ورزشگاه آزادي تهران شاهد آن هستيم ناشي از برنامه‌ريزي فشرده تمامي عوامل اجرايي اعم از سازمان تربيت بدني، مسوولان مجموعه ورزشي آزادي، نيروي انتظامي و فدراسيون فوتبال است و بسيار خرسندم كه بگويم همكاري تمامي اين عوامل نتايج مثبتي نيز تا اين لحظه به دنبال داشته است.

به گفته محمدپور، پيش فروش بليت و تفكيك بليت‌ها به وسيله رنگ ، ابتكار ديگري بود كه نتيجه مثبتي داشت چرا كه اين موضوع سبب شده است تا مردم برخلاف بازيهاي گذشته از اولين ساعات روز در ورزشگاه حاضر نشوند.

مديركل حراست سازمان تربيت بدني ادامه داد: پيش فروش بليت به شكلي كه عنوان شد، سبب گرديد تا دوستداران تيم ملي، با خيالي آسوده‌تر و در ساعات نزديك شروع بازي خود را به ورزشگاه برسانند و از هدر دادن وقت خود بپرهيزند.

تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي در مرحله مقدماني رقابتهاي فوتبال جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان راس ساعت ‪ ۱۹/۰۵‬روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف هم خواهند رفت.

ديدار رفت اين دو تيم كه در پيونگ يانگ برگزار شد، با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر به سود تيم ايران خاتمه يافت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23711

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس حراست سازمان تربيت بدني: فضاي خوبي در ورزشگاه حاكم است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016