جمعه 13 خرداد 1384

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي (‪(۳‬، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.


* بازيكنان دو تيم ملي فوتبال ايران و كره شمالي به ترتيب ساعت ‪۱۸/۱۵‬ و ‪ ۱۸/۲۰‬دقيقه وارد زمين شده و مشغول گرم كردن خود شدند.

ملي پوشان كشورمان لباس سبز رنگ و ملي پوشان كره‌اي لباس قرمز رنگ به تن دارند.


* به هنگام ورود بازيكنان كره‌اي به داخل زمين تماشاگران حاضر در ورزشگاه آنان را مورد خطاب خود قرار دادند كه كره‌اي‌ها نيز در مقابل با تكان دادن دست‌هاي خود به ابراز احساسات آنان پاسخ گفتند.


* اسكوربورد ورزشگاه قبل از شروع اين بازي صحنه‌هايي از مراحل مختلف اردوي تيم ملي كشورمان را براي تماشاگران به نمايش گذاشت.


* تعدادي از خانواده‌هاي قربانيان حادثه بازي ايران و ژاپن با در دست داشتن تصاوير عزيزان از دست رفته خود، براي تماشاي اين بازي به ورزشگاه آزادي آمده‌اند.


* گمالوويچ كمك مربي تيم فوتبال استقلال تهران به همراه تني چند از سرمربيان ليگ دسته يك ايران، براي تماشاي اين بازي در جايگاه ويژه مستقر شده‌اند.


* تلفن جايگاه خبرنگاران راس ساعت ‪ ۱۸/۲۵‬دقيقه وصل شد تا خبرنگاران حاضر در اين مكان بتوانند اخبار خود را ارسال كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* تا ساعت ‪ ۱۸/۳۰‬دقيقه طبقه نخست ورزشگاه آزادي پر نشده و صندلي‌هاي خالي در گوشه و كنار اين قسمت ديده مي‌شود. البته اين امر به دليل پيش فروش بودن بليت اين بازي است و اين عده تا قبل از شروع بازي به طور حتم خود را به ورزشگاه خواهند رساند.


* اسكوبورد ورزشگاه آزادي از ساعت ‪ ۱۸/۱۵‬به مدت ‪ ۱۰‬دقيقه، تصاوير و سخنان حضرت امام خميني (ره) در جريان ديدار جمعي از ورزشكاران با ايشان را براي حاضران در ورزشگاه پخش كرد.


* ليدرهاي تماشاگران در ابتكاري جالب توجه با پخش شدن در نقاط مختلف ورزشگاه به تشويق تيم ملي مي‌پردازند كه اين امر باعث شده تا تشويق تيم ملي يكپارچه‌تر به نظر برسد.


* كاركنان ورزشگاه آزادي تهران ، از حضور تماشاگران بدون بليت در ورزشگاه جلوگيري مي‌كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23716

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي (‪(۳‬، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016