جمعه 13 خرداد 1384

سرمربي تيم كره شمالي: تيم ملي فوتبال ايران قوي‌ترين تيم گروه دوم است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. خارجي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم ملي فوتبال كره شمالي از ايران به عنوان قوي‌ترين تيم گروه دوم ياد كرد و گفت: بدون شك تيم ايران در بازيهاي جام جهاني ‪۲۰۰۶‬ آلمان حضور خواهد يافت.

"يونگ جون سو" كه در پايان مسابقه تيم‌هاي ايران و كره شمالي با خبرنگاران گفت و گو مي‌كرد، همچنين يادآور شد: تيم ايران از بازيكنان بسيار عالي و خلاقي بهره مي‌برد، كه بازي هر يك از آنان در سطح بهترين بازيكنان دنياست.

وي ادامه داد: تيم ايران با داشتن چنين مهره‌هايي مي‌تواند بازيهاي خوبي در رقابتهاي جام جهاني مقابل حريفان خود به نمايش بگذارد.

"يونگ" درباره نوع بازي و نحوه رضايت خود از بازيكنانش نيز گفت:
تاكتيك ما در اين بازي تنها به دفاع و حمله خلاصه شده بود و هرازگاهي چشم به ضد حملات داشتيم.

وي ادامه داد: اما متاسفانه اين تاكتيك در تمام طول بازي نتيجه بخش نبود و بر روي يك اشتباه مسلم، يك گل دريافت كرديم.

سرمربي تيم ملي فوتبال كره شمالي، بازي بازيكنان خط دفاعي خود را ستود و گفت: بازيكنان اين خط، بهتر از ساير خطوط به وظايف خود عمل كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"يونگ جون سو" در پاسخ به اين سووال خبرنگار ايرنا كه نظر او را در خصوص وضعيت صعود تيم كره شمالي به جام جهاني پرسيده بود، گفت: "ما دو بازي ديگر پيش رو داريم و هنوز اميد خود را از دست نداده‌ايم. تمامي سعي و تلاش خود را بكار خواهيم بست تا بهترين بازي را انجام داده و به مرحله پلي‌آف صعود كنيم.

وي اضافه كرد: ما هنوز اميدواريم و با تلاش فراوان سعي در متوقف كردن تيم‌هاي ژاپن و بحرين در دو بازي باقيمانده خواهيم كرد.

سرمربي تيم كره شمالي درباره بازي با ژاپن كه در خارج از خانه و در تايلند برگزار خواهد شد، گفت: اين دستوري است كه فيفا صادر كرده و ما به اين تصميم گردن نهاديم. ولي در برابر ژاپن به گونه‌اي بازي خواهيم كرد كه همانند بازي در خانه، نتيجه را به سود خود رقم بزنيم.

"يونگ" سرمربي تيم كره شمالي قبل از حضور در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران اعلام كرده بود كه تنها به سووالات محدودي پاسخ خواهد گفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23726

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربي تيم كره شمالي: تيم ملي فوتبال ايران قوي‌ترين تيم گروه دوم است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016