جمعه 13 خرداد 1384

ايوانكوويچ: سخت ترين حريف خود را شكست داديم ، ايسنا

* يك گام بزرگ به جام جهاني نزديك شديم
* براي كعبي و رضايي جايگزين پيدا كرديم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از پيروزي برابر كره شمالي از نتيجه بازي اظهار رضايت كرد و گفت: به دليل بسته بازي كردن تيم ملي كره نتوانستيم بر تعداد گل‌هاي خود در اين بازي بيافزايم.

به گزارش ايسنا، برانكو در جمع خبرنگاران پس از بازي در مقابل تيم كره شمالي اظهار كرد: اين ديدار سخت ترين ديدار تيم ملي كشورمان در اين مسابقات بود و پيشتر انتظار چنين حريفي را داشتيم.


وي افزود: كره شمالي بسيار بسته بازي مي‌كرد و طبيعتاً تحت چنين شرايطي باز كردن دفاع حريف بسيار مشكل به نظر مي‌رسيد.

وي افزود: در مسابقات تداركاتي كه برگزار كرده بوديم بر روي صبر و حوصله در ميدان تأكيد فراواني داشتيم و بازيكنان من با اين ميل و اداره توانستند سر سخت ترين حريف خود را از سر راه خود بردارند.

برانكو با بيان اينكه كره شمالي در زماني كه نتيجه را عقب بود دست به دفاع مي‌زد افزود: آنها با ده نفر در زمين خود به دفاع مي‌پرداختند و اين كار ما را بسيار مشكل مي‌كرد اما موفق شديم نتيجه لازم را بدست آوريم و اين نتيجه گام بزرگي براي صعود تيم ملي به جام جهاني بود.

بازيكنان تيم من نشان دادند كه به بلوغ فكري كامل دست پيدا كرده‌اند اما هنوز هيچ چيز تمام نشده و دليلي براي برگزاري جشن و سرور نمي‌بينيم. چرا كه بازي بسيار سختي با بحرين خواهيم داشت و حضور نداشتن كعبي و رضايي كه دو اخطاره شدند كار را براي ما مشكل تر خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو افزود: كره شمالي به هيچ وجه تيم ضعيفي نبود و آگاهي داشتم كه اين تيم مي تواند براي ما خطرناك باشد.

آنها قدرت خود را در ديدار برابر ژاپن پيش از اين ثابت كرده بودند.

وي گفت: هيچ تيم ضعيفي در مسابقات جهام جهاني حضور ندارد و نمي‌توان كره شمالي را تيم ضعيفي قلمداد كرد.

وي ادامه داد:‌ بازيكنان ما ميل زيادي براي حمله به كره شمالي داشتند اما دفاع بسته آنها اجازه گلزني بيشتر را به ما نداد.

وي درباره برنامه تيم ملي تا روز ديدار در برابر بحرين تصريح كرد: تا زمان بازي برابر بحرين 5 روز زمان داريم و فردا با رفتن با استخر و سونا بدن بازيكنان را دوباره بازسازي خواهيم كرد.

برانكو با تمجيد از عملكرد خط دفاعي درباره غيبت كعبي و رضايي در ديدار برابر بحرين گفت: تركيب خاصي را براي آن ديدار در نظر گرفته‌ايم اما زود است درباره آن صحبت كنيم اما بازيكناني همچون بداوي، نصرتي و زارع مي‌توانند جايگزين خوبي براي محرومان ما باشند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23727

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايوانكوويچ: سخت ترين حريف خود را شكست داديم ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016