دوشنبه 16 خرداد 1384

سه خبر از حريفان ايران در راه جام جهاني: سالمين شاخص ترين بازيكن خط ميانى بحرين در آزادى بازى نمى كند، ايران ورزشي

ناكاتا از صعود مطمئن است

آلساتيرمام _ رويترز - هيده توشى ناكاتا مطمئن است كه ژاپن پس از پيروزى مقابل بحرين به جام جهانى صعود مى كند.شاخص ترين بازيكن ژاپن در سال هاى اخير بازى مقابل كره شمالى در بانكوك را به دليل دو اخطاره شدن از دست داد اما او مطمئن است كه ژاپن قطعاً مى تواند در بازى با كره شمالى جواز صعود به جام جهانى را به دست بياورد.ناكاتا مى گويد: «ما يك گروه متحد هستيم نه مجموعه يى از بازيكنان مجزا از هم. ژاپن در بازى با بحرين نشان داد كه يك تيم كامل است. من مطمئنم كه كره شمالى را شكست مى دهيم و در يك بازى مانده به پايان رقابت ها صعود خود را قطعى مى كنيم.»بازيساز شاخص شاغل در سرى A درباره پيروزى ژاپن مقابل بحرين كه پس از چند نتيجه ضعيف تيم ژاپن به دست آمد مى گويد: «براى ما سه امتياز بازى با بحرين خيلى حياتى بود اما شايد از اين هم مهمتر اين باشد كه همين بازى كه مقابل بحرين انجام داديم را مقابل كره شمالى هم انجام دهيم.»
-----------------------------

اولين تمرين بحرين با ۱۱ بازيكن

اليام الرياضيه _ بحرين روز شنبه اولين تمرين خود را پس از شكست مقابل ژاپن با يازده بازيكن انجام داد.ولفگانگ سيدكا سرمربى آلمانى بحرين روز پس از بازى با ژاپن به نفرات اصلى تيم خود در اين بازى استراحت داد و فقط از بازيكنان ذخيره و بازيكنان جانشين در آن بازى خواست تا در تمرين شركت كنند. در اين تمرين كه در زمين كمپ تيم هاى ملى بحرين در ريفا انجام شد راشد جمال، داعى ناصر، على نوروز، صالح فرحان، محمد حسين، حسين بابا، حمد راكع، فيصل عبدالعزيز، حسين سلمان، عبدالرحمان عبدالكريم و سيد محمد جعفر حضور داشتند.بحرين ديروز دو جلسه تمرينى در صبح و بعدازظهر برگزار كرد كه در آن تمام بازيكنان حضور داشتند. تيم ملى بحرين روز دوشنبه با يك پرواز اختصاصى به تهران سفر مى كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بهترين خبر براى ايران: سالمين در آزادى بازى نمى كند

الايام - يك خبر خوب براى ايران: محمد سالمين شاخص ترين بازيكن خط ميانى بحرين در بازى با ايران غايب است. خليل ربيع پزشك تيم ملى بحرين اعلام كرد كه محمد سالمين پس از آسيب ديدگى تاندون هاى پاى راستش در بازى مقابل ژاپن حداقل به دو تا سه هفته استراحت براى درمان نياز دارد و در نتيجه نمى تواند مقابل ايران به ميدان برود. البته سالمين همراه تيم بحرين به ايران مى آيد اما فعلاً در تمرينات و مسابقه تيمش حضور ندارد.سالمين در بازى با كره شمالى كه آخرين بازى بحرين در مسابقات مقدماتى است آماده حضور در ميدان است. محمد هبيل و عبدالله المرزوقى مدافع، دو آسيب ديده ديگر تيم هستند اما هر دوى اين بازيكنان در تمرين روز يكشنبه بحرين حضور يافته اند و مشكلى ندارند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23860

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سه خبر از حريفان ايران در راه جام جهاني: سالمين شاخص ترين بازيكن خط ميانى بحرين در آزادى بازى نمى كند، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016