دوشنبه 16 خرداد 1384

تمرینات اختصاصی برانکو با تیم اصلی، نصرتی جایگزین رضایی می شود، مهر

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی عصر امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگری شد که به نظر می رسد محمد نصرتی تنها تغییری است که برای دیدار با بحرین در این تیم صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار" مهر" تیم ملی فوتبال کشورمان که روزچهارشنبه باید درورزشگاه آزادی به مصاف بحرین برود از ساعت 18 امروز تمرینات خود را درزمین شماره یک این ورزشگاه با حضورکلیه نفرات برگزارکرد. تمرینات ملی پوشان کشورمان با گرم کردن بدنها زیرنظرحسین فرکی آغاز شد و پس از آن بازیکنان به مرورکارهای تاکیتکی زیرنظربرانکو ایوانکوویچ پرداختند.
دربخش پایانی این تمرین بازیکنان اصلی زیرنظربرانکوبه تمرینات ویژه پرداختند. دراین ترکیب همان بازیکنان دیداربا کره شمالی حضورداشتند و تنها محمد نصرتی جایگزین رحمان رضایی شده بود که به علت مصدومیت نمی تواند تیم ملی را در دیدار روزچهارشنبه همراهی کند. تمرینات حمله به دفاع و سانتر ازجناحین مهمترین بخش های تمرینات ویژه برانکو با ملی پوشان اصلی را تشکیل می داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازیکنانی که درترکیب اصلی حضور نداشتند نیز زیرنظر حسین فرکی و فخرالدین بگوویچ به شوت از راه دوروسانتر از جناحین پرداختند.
تمرینات امروز تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور محمد دادکان رئیس فدراسیون و جمعی از علاقمندان به فوتبال درحالی برگزار شد که عکاسان و خبرنگاران داخلی و خارجی بسیاری به تهیه عکس و گزارش پرداختند.
تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 19 فردا نیز آخرین تمرین خود را برای دیدار با بحرین درزمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23887

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمرینات اختصاصی برانکو با تیم اصلی، نصرتی جایگزین رضایی می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016