سه شنبه 17 خرداد 1384

فرمانده پليس تهران: دربهاي ورزشگاه آزادي در روز چهارشنبه تنها بين ساعت 12 تا 14 باز مي‌شود، ايسنا

* تمام دارندگان بليت در محوطه‌هاي ضلع شرقي بازديد بدني مي‌شوند

ورزشگاه آزادي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث

فرمانده پليس تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه برگزاري جشن پيروزي تيم ملي فوتبال كشور حق جامعه است گفت: درب‌هاي ورزشگاه آزادي در روز بازي تيمهاي ملي فوتبال ايران و بحرين تنها بين ساعات 12 تا 14 براي ورود هواداران باز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا سردار طلايي امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشريح چگونگي برقراري امنيت بازي روز چهارشنبه تيمهاي ملي فوتبال ايران و بحرين با تاكيد بر اين كه هيچ كس مطلقا بدون بليت در ورزشگاه حضور نخواهد يافت افزود: بليت‌هاي شركت در مسابقه از روز گذشته و امروز در حال فروش است و بر اين اساس روز چهارشنبه در محل ورزشگاه مطلقا بليت فروخته نمي‌شود

وي ادامه داد : پيشنهاد نيروي انتظامي به هواداران تيم ملي اين است كه تنها از مراكز تعيين شده بليت تهيه كرده و در روز بازي تيم ملي براي تهيه بليت دسته دوم يا چندم به ورزشگاه مراجعه ننمايند چرا كه مطلقا اجازه حضور نخواهند يافت.

فرمانده پليس تهران بزرگ با اشاره به تدارك تسهيلات ويژه ترافيكي و انتظامي در سطح شهر و آمادگي كامل ماموران نيروي انتظامي جهت همراهي با مردم براي بر پايي جشن پيروزي تصريح كرد: هواداراني كه بليت بازي را تهيه كرده‌اند، قبل از ساعت 12 به ورزشگاه مراجعه نكرده و حتي‌المقدور از آوردن وسيله نقليه شخصي جلوگيري و از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند؛ چرا كه از ورود خودروهاي شخصي در روز بازي از ضلع غربي ورزشگاه آزادي جلوگيري شده، در نتيجه هواداران داراي وسيله نقليه شخصي بايد خودروهاي خود را در بيرون ورزشگاه پارك كنند.

به گفته وي كليه وسايل نقليه‌ عمومي كه هواداران را منتقل مي‌كنند در پاركينگ‌هاي ضلع شرقي ورزشگاه آزادي مستقر بوده و تمامي افراد داراي بليت قبل از ورود در محوطه‌هاي ضلع شرقي بازديد بدني خواهند شد؛ بر اين اساس كسي اجازه ورود به حلقه‌هاي بعدي ورزشگاه را نخواهد يافت.

سردار طلايي ضمن توصيه به خودداري از آوردن اطفال و نوجوانان خردسال و وسايل اضافي به داخل ورزشگاه ادامه داد: بليت‌هاي حضور در ورزشگاه با رنگ‌هايي مشخص، محدوده استقرار و نشستن تماشاگران را تعيين مي‌كند؛ لذا از تماشاگران درخواست مي‌شود پس از ورود به ورزشگاه در محل‌هاي تعيين شده خود مستقر شوند.

وي با درخواست از تماشاگران جهت همكاري با عوامل پليس مستقر در ورزشگاه آزادي اعلام كرد: ماموران پليس از فردا صبح جهت ارائه تسهيلات و خدمات لازم به هواداران از فردا صبح در ورزشگاه آزادي مستقر مي‌شوند.

به گفته فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ رويكرد نيروي انتظامي ايجابي ، تعاملي ، هماهنگي، در جهت همكاري با هدف برقراري نظم انضباط مشترك در ورزشگاه بوده و اميدواريم شاهد هيچ گونه برخوردي نباشيم.

وي با اشاره به اين كه پس از اتمام بازي فردا به مدت يك ساعت از سوي فدراسيون فوتبال كشور برنامه‌هاي متنوعي تدارك ديده شده است، گفت: الزام جهت شركت در اين برنامه نبوده و ساير هواداراني كه تمايل خروج از ورزشگاه را دارند مي‌توانند خارج شوند.

وي با درخواست از شهرونداني كه برنامه نشاط در سطح شهر برگزار مي‌كنند، آنها را به عدم ايجاد اخلال در ترافيك شهري توصيه و بيان كرد: اين هواداران از اخلال در ترافيك و مسدود كردن و اشغال معابر و ميادين به شدت جلوگيري كنند چرا كه هر گونه اخلال تخلف محسوب مي‌شود.

به گزارش ايسنا وي ضمن پيش‌بيني وجود افرادي ناسالم در جمع هواداران كه با انجام اعمال خلاف قانون آرامش و آسايش جامعه را به هم مي‌زند، تصريح كرد: تمام تلاش نيروي انتظامي جهت برقراري نظم در بازي تيم ملي كشورمان به كار گرفته شده و قطعا با هر گونه اختلال در نظم و امنيت و حركتي كه منجر به سلب آسايش عمومي شود برخورد خواهد شد.

سردار طلايي با اعلام فروش 70 هزار بليت از سوي فدراسيون در سطح شهر پيش‌بيني كرد جمعيت حاضر در استاديوم آزادي در روز چهارشنبه با احتساب عده‌اي كه با كارت‌هاي ميهمان حضور پيدا خواهند كرد حدود 80 هزار نفر باشد.

وي با اشاره به اين كه 9 پاركينگ بزرگ در ضلع شرقي ظرفيت لازم براي پارك خودروها را دارا هستند در پاسخ به اين كه آيا خانم‌ها نيز در بازي فردا حضور خواهند داشت،‌ گفت: اين امر در اختيار ما نبوده و مربوط به حوزه وظايف پليس نيست. فدراسيون فوتبال در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌كند؛ بر اين اساس اگر تصميم فدراسيون اين باشد كه خانم‌ها حضور پيدا كنند همانند بازي گذشته تيم ملي ايران با كره شمالي به خانم‌ها نيز بليت فروخته خواهد شد. اما هنوز در اين زمينه با نيروي انتظامي هماهنگي نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه فوتبال پديده‌اي اجتماعي و فرهنگي بوده و لزومي به رويكرد انتظامي ، امنيتي در اين زمينه نيست تاكيد كرد: به طور جدي معتقديم بايد مسايل مربوط به نظم و انضباط ورزشگاه را به فدراسيون واگذار كرد.

وي در پايان از هواداران تيم ملي كشورمان در بازي ايران با كره شمالي تشكر كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23944

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده پليس تهران: دربهاي ورزشگاه آزادي در روز چهارشنبه تنها بين ساعت 12 تا 14 باز مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016