سه شنبه 17 خرداد 1384

برانكو: برابر بحرين فقط حمله خواهيم كرد، ايپنا

برانكو ايوانكوويچ

برانكو ايوانكوويچ بيش از هر شخص ديگري براي رسيدن به جام جهاني لحظه شماري مي‌كند. او براي رسيدن به اين هدف نياز به عبور از سدي به نام بحرين دارد. به همين خاطر ، برانكو با تدابير ويژه اي تيم خود را راهي زمين خواهد كرد تا برابر بحرين صف آرايي كند. برانكو ايوانكوويچ در گفتگوي اختصاصي با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) درخصوص سرنوشت سازترين بازي تيم ملي ايران در زمان مربيگري اش سخن گفت:

به دور از هرگونه حاشيه و ذهنيت قبلي نسبت به بحرين خود را براي ديداري حساس آماده مي كنيم. تمام تمركز تيم ملي ايران در اين ديدار معطوف به كسب امتياز خواهد بود.

وي درخصوص مسائلي كه چهار سال گذشته در ديدار برابر بحرين براي ايران اتفاق افتاد گفت: بحرين سابقه بدي از خود در ذهن ايراني ها برجاي گذاشت، اما آن‌ها در اين ديدار نمي توانند به آن حركات بپردازند چرا كه به پيروزي و سه امتياز اين بازي نياز دارند. در ضمن ما نيز با تفكر تدافعي برابر آن‌ها قرار نمي گيريم و با همان شيوه هجومي پا به ميدان مي گذاريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو ايوانكوويچ درباره دو اخطاره شدن رحمان رضايي نيز افزود: خوشبختانه داشتن بازيكنان مجرب روي نيمكت همين مزيت را دارد. براي اين بازي به احتمال زياد از محمد نصرتي استفاده خواهم كرد او جانشين مناسبي براي رضايي خواهد بود.

وي تصريح كرد: ديدار دو تيم ژاپن و بحرين را مشاهده كردم، ژاپن يك بازي حرفه اي را به نمايش گذاشت، آن‌ها يك گل زدند و از آن به خوبي دفاع كردند، در اين مقاطع حساس به ثمر رساندن يك گل بسيار با ارزش و تاثيرگذار است.

ايوانكوويچ در پايان گفت: در صورت پيروزي برابر بحرين خوشحالي خواهيم كرد، پس از آن نيز استراحت مي كنيم و در ادامه آن برنامه‌هاي بعدي خود را به اجرا مي گذاريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23949

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: برابر بحرين فقط حمله خواهيم كرد، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016