سه شنبه 17 خرداد 1384

۱۴۰۰‬دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس تماشاگران را به ورزشگاه آزادي خواهندبرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۷‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

معاون بهره‌برداري شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت : بيش از ‪ ۱۴۰۰‬دستگاه دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس، كار انتقال تماشاگران را به ورزشگاه آزادي تهران بر عهده خواهند داشت.

"حسين تيموري" عصر سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود : با هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با استانداري تهران، شركت واحد اتوبوسراني تمهيدات لازم را براي انتقال و بازگشت تماشاگران از ورزشگاه به ميادين مختلف شهر را انديشيده است.

وي ادامه داد : ‪ ۸۰۰‬دستگاه ميني‌بوس از ساعت ‪ ۱۳/۳۰‬دقيقه، كار انتقال تماشاگران را از ‪ ۷‬نقطه تهران به ورزشگاه آزادي تهران را آغاز خواهندكرد.

معاون بهره‌برداري شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه اضافه كرد : در پايان بازي علاوه بر ميني‌بوس‌هاي فوق، ‪ ۵۰۰‬دستگاه اتوبوس مسووليت بازگشت تماشاگران را از ورزشگاه آزادي به نقاط مختلف شهر تهران برعهده دارند.

"تيموري" خاطر نشان كرد : همچنين ‪ ۱۲۰‬دستگاه ميني‌بوس موظف به انتقال هواداران كرجي به ورزشگاه آزادي و بازگشت آنان به اين شهرستان هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه اين خودروها سرمايه‌هاي ملي هستند، از تماشاگران خواست تا از اين دستگاه‌ها به نحواحسن نگهداري و از خسارت زدن به اموال دولت و بيت المال پرهيز كنند.

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين در مرحله مقدماتي رقابت‌هاي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان عصرچهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23953

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۱۴۰۰‬دستگاه اتوبوس و ميني‌بوس تماشاگران را به ورزشگاه آزادي خواهندبرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016