سه شنبه 17 خرداد 1384

"مهرزاد عطاران" بازي را از راديو ورزش گزارش مي‌دهد، گزارشگر تلويزيوني اين مسابقه متعاقبا اعلام مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو


بازي دو تيم فوتبال ايران و بحرين به طور مستقيم از راديو ورزش و شبكه‌ي سوم سيما پخش مي‌شود.


به گزارش خبرنگار سرويس راديو و تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «مهرزاد عطاران» از راديو ورزش بازي ايران و بحرين را گزارش مي‌دهد.

اين بازي از چارچوب مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني فوتبال 2006 آلمان در منطقه‌ي آسياست كه فردا ـ 18 خرداد ماه ـ ساعت 19 و 5 دقيقه به طور مستقيم از ورزشگاه آزادي گزارش مي‌شود.


گفتني است كه تيم ايران با كسب 10 امتياز صدرنشين جدول رده بندي گروه دوم اين رقابت‌هاست و براي صعود به جام جهاني 2006 آلمان، تنها به يك امتياز نياز دارد و تيم بحرين نيز با 4 امتياز در رده سوم قرار دارد.


خاطرنشان مي‌شود پيش از اين بازي، ديدار دو تيم كره شمالي و ژاپن به دليل محروميت كره شمالي از يك ديدار خانگي در تايلند برگزار و ساعت 15 و 5 به طور مستقيم پخش مي‌شود كه شنوندگان مي‌توانند با گزارش «بهرام سلطان پور» در جريان اتفاقات اين بازي قرار گيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شايان ذكر است كه تيم ژاپن با كسب 9 امتياز در رده‌ي دوم جدول رده بندي گروه دوم قرار دارد و كره شمالي نيز تاكنون موفق به كسب امتيازي نشده است.


به گزارش ايسنا، تهيه كننده‌ي برنامه‌ي زنده‌ي تلويزيوني بازي ايران و بحرين، مهدي هاشمي است و با وجود پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا، اعلام نام گزارشگر اين برنامه به بعد از اعلام نهايي سازندگان اين برنامه موكول شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23959

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"مهرزاد عطاران" بازي را از راديو ورزش گزارش مي‌دهد، گزارشگر تلويزيوني اين مسابقه متعاقبا اعلام مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016