سه شنبه 17 خرداد 1384

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: ورود بانوان به ورزشگاه از نظر ما مشکلی ندارد، مهر

* شادی حق مردم است
* با افراد متخلف بشدت برخورد می کنیم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی شادی را حق مسلم مردم ایران میداند و فردا نیز پابه پای همه آحاد مردم درجشن پیروزی و صعود تیم ملی به جام جهانی شرکت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار" مهر" سردارمرتضی طلایی صبح امروزدرگفتگوبا خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مسلما ما هم مثل تمام مردم علاقمند به فوتبال منتظرپیروزی تیم ملی درسایه همت و غیرت و جوانمردی ملی پوشان کشورمان هستیم و پیشاپیش این موفقیت بزرگ را به همه دست اندرکارن فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی تبریک می گویم.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: ما شادی را حق مسلم مردم ایران می دانیم واین انتظارکاملا به حقی است که آنها خواهان صعود تیم ملی به جام جهانی هستند. این صعود وجشن وشادمانی نه تنها یک حق عمومی، بلکه یک نیاز اجتماعی است که می تواند در آستانه انتخابات شورونشاط خاصی را درجامعه به وجود آورد.
سردارطلایی با بیان اینکه پلیس همواره درکنارمردم وتماشاگران بوده است، خاطرنشان کرد: دراین چند سالی که درخدمت مردم بوده ایم تلاش کرده ایم درکنارمردم باشیم تا آنها ازاین بابت خیالی آسوده داشته باشند.
وی در مورد نحوه بلیت فروشی و زمان حضور تماشاگران دردیدار فردای ایران وبحرین گفت: همانطورکه دردیدار برابرکره شمالی این طرح را پیاده کردیم، برای دیداربا بحرین نیز بلیت فروشی ازطریق شعب مختلف سطح شهرصورت خواهد گرفت. ما برای این دیدار پیش بینی 70 هزاربلیت را کرده ایم که با حضورافراد دارای کارت پیش بینی می کنیم جمعیتی حدود 80 هزار تماشاگردرورزشگاه حضورپیداکنند.
سردارطلایی ادامه داد: تماشاگرانی که قصد حضوردرورزشگاه را دارند، بین ساعت 12 الی 14 می توانند وارد ورزشگاه شوند وقبل ازاین ساعت به هیچ تماشاگری اجازه ورود به ورزشگاه داده نمی شود.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درمورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: اجازه حضوربانوان درورزشگاه در حیطه اختیارات ما نیست بلکه این سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال است که در این مورد تصمیم گیری می کند. در دیدارقبلی برابرکره شمالی فدراسیون با ما هماهنگ کرد تا حدود 50 تماشاگرزن به ورزشگاه بیاید که ما هم دراین زمینه هماهنگی های لازم را انجام دادیم وبدون هیچ مشکلی انها به ورزشگاه آمدند ورفتند.
سردارطلایی با تاکید براین نکته که هنوزهیچگونه هماهنگی ازسوی فدراسیون یا سازمان تربیت بدنی برای حضوربانوان در بازی با بحرین صورت نگرفته است، یادآورشد: اساسا اعتقاد داریم فوتبال نیزهمچون رشته ها و بخشهای دیگرجامعه یک پدیده فرهنگی اجتماعی است که نیازبه اعمال زوروقدرت در آن نیست وباید با تعامل همه مشکلات را حل کرد. درهمین راستا ما به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده ایم که کلیه مسئولیت برگزاری امنیت مسابقات فوتبال را برعهده بگیرد، اما هنوزبه نتیجه نهایی نرسیده ایم.
سردارطلایی با بیان اینکه نمی خواهد به اتفاقات دیداربا ژاپن برگردد، خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتردیدارفردا صورت گرفته است وبنده مطمئنم که تماشاگرانی که فردا برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می آیند بدون هیچگونه مشکلی به منازلشان بازخواهند گشت.
وی افزود: مسائل امنیتی ویژه ای را درنظرگرفته ایم وتماشاگران تنها ازدرب شرقی می توانندوارد ورزشگاه شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردارطلایی به برگزاری جشنهای شادی پس ازاین دیدار اشاره کرد وافزود: یکساعت بعد ازاین دیداردرداخل ورزشگاه جشنی برگزارخواهدشد که علاقمندان می توانند درآن شرکت کنند. درسطح شهر نیزمردم می توانند با رعایت قواعد ومسائل قانونی به جشن وشادمانی بپردازند، چرا که شادی حق مسلم آنهاست، اما اگر افرادی پیدا شوند که بخواهند به حقوق دیگران تجاوزکنند ویا درنظم شهری اختلال به وجود بیاورند، قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درتعریف خود ازجشن فردا گفت: تعریف جشن فردا این است که مردم برای ابرازشادی خود ازبابت صعود به جام جهانی و ابرازتشکرازفوتبالیستهای کشورمان درپیاده روها وخیابانها به شادمانی بپردازند یا دراتومبیل های خود با روشن کردن چراغها و به حرکت در آوردن برف پاک کنها شادیشان را ابرازکنند.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درپایان با بیان اینکه نیروی انتظامی هم همگام با مردم در جشن صعود تیم ملی شرکت خواهد کرد ازمردم خواست درجشن وشادمانی که برپا می کنند، مراقب افراد سودجو و اخلاگرباشند که ازکوچکترین بهانه برای برهم زدن نظم شهرو بدنام کردن این جشن ها سوء استفاده می کنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23985

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: ورود بانوان به ورزشگاه از نظر ما مشکلی ندارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016