سه شنبه 17 خرداد 1384

برانکو ایوانکوویچ: ایران هرگز دفاعی بازی نمی کند، مهر

* جوانمردانه و پهلوانانه می جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: دردیدار فردا مقابل بحرین با تمام توان به میدان خواهیم رفت و برای کسب هرسه امتیاز این دیدار هرگز به کارهای دفاعی روی نخواهیم آورد.
برانکو ایوانکوویچ درگفتگوبا خبرنگار" مهر" ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان ما همه درآمادگی بسیارمطلوبی قراردارند و بجز رحمان رضایی که محروم است سایربازیکنان درشرایط مطلوبی قراردارند وبرای پیروزی دراین دیداروصعود به جام جهانی لحظه شماری می کنند.
برانکو ادامه داد: ما برای رسیدن به جام جهانی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد وازهمان ابتدا به دروازه حریف حمله خواهیم کرد. مشکل بحرین این است که باید دراین دیدار به پیروزی برسد وما هم ازاین فاکتوربه نحو احسن استفاده خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: بحرین در این دیداربرای پیروزی به میدان خواهد آمد وهمین امرفرصت را دراختیارملی پوشان ایران قرارخواهد داد تا با ارائه یک بازی جوانمردانه و جنگنده پیروزاین میدان باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه برای دیدارفردا چند تغییردرترکیب تیم ملی خواهیم داشت، تصریح کرد: قطعا در این دیدار تغییراتی خواهیم داشت که تا فردا مشخص می شود.
برانکو ایوانکوویچ درپایان ابرازامیدواری کرد که تیم ملی وفوتبال کشورمان بتواند با پیروزی بر بحرین زمینه برپایی جشنی بیادماندنی را برای مردم فوتبالدوست ایران فراهم کند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23986

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو ایوانکوویچ: ایران هرگز دفاعی بازی نمی کند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016