سه شنبه 17 خرداد 1384

همایون شاهرخی: گل اول را بخوریم کارمان سخت می شود، مهر

* کادرفنی هوشیارعمل می کند

مدیرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: ملی پوشان ایران باید دردیدارفردا هوشیار باشند که گل اول رااز بحرین دریافت نکنند.
همایون شاهرخی درگفتگوبا خبرنگار" مهر" ضمن بیان این مطلب افزود: ما یک دیدار سخت ونفسگیررا مقابل کره شمالی پشت سرگذاشتیم که خوشبختانه آن دیداردرسهای زیادی برای ما داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه با صبروحوصله ای که بازیکنان وکادرفنی ازخود نشان دادند ما این دیداررا با پیروزی پشت سر گذاشتیم که شانس صعود ما را افزایش داد.
مدیرفنی تیم ملی با تاکید براین نکته که روش دیداربا بحرین نسبت به کره شمالی فرق می کند، تصریح کرد: مسلما روش وسبک بازی بحرینی ها با کره شمالی تفاوتهای بسیاری دیداروکادرفنی ما به این مسئله کاملا هوشیاراست.
وی ادامه داد: بحرینی ها تیمی هستند پاک باخته که تنها باید دراین بازی به پیروزی برسند تا همچنان شانس صعود به جام جهانی را داشته باشند. همین امربه بازیکنان ما این فرصت را می دهد که با هوشیاری وبرنامه از پیش تعیین شده به دروازه حریف حمله کنند وبا گلهای خود زمینه صعود تیم ملی به جام جهانی را فراهم کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شاهرخی درادامه گفت: مسلما اگرما دراین بازی گل اول را ازبحرین دریافت کنیم کارمان بسیارسخت خواهدشد، چرا که آنها برای حفظ این پیروزی ورسیدن به سه امتیازبازی ازهیچ کوششی دریغ نخواهند کرد وبا ارائه فوتبالی که خاص اعراب است، تنها به حفظ نتیجه می اندیشند. اما اگرما درهمان دقایق ابتدایی بتوانیم دروازه این تیم را بازکنیم، قطعا کار آسانی برای شکست آنهاخواهیم داشت.
مدیرفنی تیم ملی درپایان ازهمکاری خوب مطبوعات، خبرگزاریها ورسانه های گروهی برای موفقیت تیم ملی تشکروابراز امیدواری کرد که فردا درورزشگاه آزادی تهران شاهد برگزاری جشنی باشکوه وبیادماندنی باشیم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23992

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همایون شاهرخی: گل اول را بخوریم کارمان سخت می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016