سه شنبه 17 خرداد 1384

ناصر حجازی: اکتفا به نتیجه مساوی عاقلانه نیست، مهر

* تیم ملی دلیلی برای پیروز نشدن مقابل بحرین ندارد

بحرین در بازی مقابل ایران ناگزیر است دست ازفوتبال تدافعی بردارد و بازی هجومی را ارائه کند و این بهترین فرصت است تا تیم ملی با ارائه فوتبالی منطقی و بدور ازاحساسات یک پیروزی دلچسب را برای صعود به جام جهانی بدست آورد.
ناصرحجازی مربی وکارشناس فوتبال با بیان این مطلب به خبرنگار" مهر" گفت: دربازی با کره شمالی مربیان تیم ملی دلیل بازی ضعیف تیم ملی را فوتبال بسته ودفاعی این تیم عنوان کردند، ولی دربازی فردا بحرین تنها برای کسب پیروزی به میدان می آید وقطعا بازی هجومی را دردستورکارخواهد داشت واین بهترین فرصت است تا تیم ملی ازمنافذ وکم تعداد بودن حریف درخط دفاعی این تیم نهایت استفاده را ببرد.
حجازی با تاکید براینکه بحرین تیم بسیارخطرناکی است وپیروزی مقابل این تیم بسادگی ممکن نخواهد بود، اظهارداشت: فوتبال ما به دلیل شباهتهایی که با تیمهایی نظیرعربستان وبحرین دارد، معمولا مقابل این تیمها به سختی پیروزشده ولی درصورتی که در بازی فردا تیم ملی فوتبال منطقی، حساب شده وبابرنامه ای را ارائه دهد پیروزی بربحرین دورازدسترس نیست.
کارشناس فوتبال کشوربا انتقاد ازنحوه بازی تیم ملی برابرکره شمالی تصریح کرد: اگرتیم ملی با همان روند کند وحرکت های یکنواخت مقابل بحرین بازی کند، مطمئنا مقابل این تیم با مشکل روبروخواهیم شد. ضمن اینکه دردیداربا کره شمالی تعدادی ازبازیکنان ما بسیارخسته نشان می دادند وازآمادگی های لازم بدوربودند که امیدوارم دربازی فردا شاهد چنین نا آمادگی هایی در تیم ملی نباشیم، چرا که این مسئله می تواند برای تیم ملی درد سرسازشود.
وی درخصوص شیوه بازی تیم ملی دراین دیداریادآورشد: تیم ملی باید ازابتدا تیم بحرین را تحت فشارقراردهد، بگونه ای که این تیم فرصت پیدا کردن خودش را در زمین پیدا نکند. درتعقیب این نوع بازی باید مربیان به علی دایی گوشزد کنند تا تحت هیچ شرایطی محوطه جریمه بحرین را ترک نکند وهاشمیان با دوندگی پشت سردایی اجازه ندهد تا ارتباط مناسبی بین خط دفاع و هافبک بحرین ایجاد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجازی درپایان یادآورشد: بی تردید اکتفا به نتیجه تساوی دراین دیداربرای تیم ملی معقول نیست، چرا که این امکان وجود دارد یک گل دردقایق پایانی تمام امیدهای ما برای رسیدن به جام جهانی را برباد دهد. بنابر این ارائه یک بازی منطقی وروبه جلو و استفاده ازمنافذ دفاعی بحرین که ناگزیر است برای رسیدن به پیروزی به بازی هجومی روی آورد، می تواند ما را به یک پیروزی آسان وبدون دردسررهنمون سازد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23993

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر حجازی: اکتفا به نتیجه مساوی عاقلانه نیست، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016