چهارشنبه 18 خرداد 1384

در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين (1)، ايرنا

‬ تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۸‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.


* برخي از ستادهاي انتخاباتي، براي تبليغ نامزدهاي خود در اطراف ورزشگاه آزادي اقدام به توزيع پوستر و برنامه‌هاي كانديداهاي مورد نظر خود كرده‌اند.


* تا ساعت ‪ ۱۶/۳۰‬دقيقه امروز حدود ‪ ۵۰‬هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده‌اند.


* هم‌اكنون تعداد قابل توجهي از هواداران در اطراف ورزشگاه حضور دارند و به علت گرماي هوا، ترجيح مي‌دهند كه در ساعات نزديك به شروع بازي وارد ورزشگاه شوند.


* اورژانس تهران ‪ ۹‬درمانگاه سيار را در اطراف ورزشگاه آزادي مستقر كرده‌است تا در صورت نياز، خدمات پزشكي لازم را در اختيار مردم قرار دهد.


* نظم و انضباط خاصي در داخل و خارج از ورزشگاه حاكم بوده و نيروهاي انتظامي، با دقت خاصي دوستداران تيم ملي را به داخل ورزشگاه هدايت مي‌كنند.


* بيش از پنجاه خبرنگار خارجي از كشورهاي گوناگون به همراه شمار بسياري از خبرنگاران داخلي ، امر پوشش خبري و تصويري ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين را برعهده دارند.


* هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي ، پس از پيروزي تيم ژاپن بر كره شمالي و راهيابي اين تيم به مرحله نهايي مسابقات فوتبال جام جهاني ‪۲۰۰۶‬ آلمان ، يكصدا به خوشحالي پرداختند.

افزون بر اين تماشاگران ، خبرنگاران و تصويربرداران ژاپني حاضر در ورزشگاه آزادي نيز خوشحالي خود را از صعود كشورشان ابراز داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* ناظران فدراسيون بين‌المللي فوتبال / فيفا/ بر امر برگزاري اين ديدار نظارت مي‌كنند.


* شماري از علاقه‌مندان فوتبال با در دست داشتن ، راديوهاي كوچك در ورزشگاه حضور يافته‌اند .


* بالغ بر ‪ ۳۰‬نفر از بانوان تهراني با تجمع در ضلع غربي ورزشگاه آزادي خواستار ورود به داخل ورزشگاه جهت تماشاي بازي ايران و بحرين هستند.


* در فاصله كمتر از ‪ ۲‬ساعت مانده تا شروع اين بازي،شماري از علاقه‌مندان به فوتبال مشغول تهيه پرچم ايران و پيشاني بندهاي منقش به پرچم جمهوري اسلامي ايران هستند.


* بسياري از جوانان و نوجوانان نيز با رنگ كردن صورت‌هاي خود به رنگ پرچم جمهوري اسلامي، با شادماني وارد ورزشگاه مي‌شوند.


* از هم اكنون جشن و شادماني از صعود تيم ملي فوتبال ايران به مرحله نهايي جام جهاني در اطراف ورزشگاه آزادي به چشم مي‌خورد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين (1)، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016