چهارشنبه 18 خرداد 1384

خبرگزاري فرانسه: انفجار شادماني بعد از صعود تيم ايران به جام جهاني، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۸‬
داخلي. خارجي. ورزشي. فوتبال.

خبرگزاري فرانسه در ادامه مطالب خود از صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬نوشت: بعد از پيروزي ‪ ۱‬بر صفر ايران برابر بحرين موج بزرگي از جشن و شادماني در سراسر اين كشور به راه افتاده است.

به نوشته اين خبرگزاري، در تمام پايتخت، مردم با فرياد شوق، پياده و سواره در خيابان‌ها به راه افتاده و با صداي بوق و ترقه شادماني خود را ابراز مي‌كنند.

صعود تيم ايران با انفجار موج شادماني در بين ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادي تهران و صداي ترقه و ... مورد استقبال قرار گرفت.

خبرگزاري فرانسه ادامه مي‌دهد: ايران شروع قدرتمندانه‌اي در اين ديدار داشت و دو فرصت مسلم در دقيقه سوم بدست آورد تاجايي كه در ‪ ۱۵‬دقيقه هفت كرنر زد.

اما بحرين نيز تسليم نشده و به سرعت توانست تمركز خود را بازيافته و چندين موقعيت خطرناك در نيمه نخست بدست آورد. بحريني‌ها دو بار توانستند در دفاع ايران نفوذ كنند.

بنابراين گزارش جز يك موقعيت كه توسط مهدوي كيا در نيمه دوم بدست آمد، در ساير دقايق تيم ايران در لاك دفاعي فرو رفته و سعي در دفاع از نتيجه داشت.

"دولت جمهوري اسلامي ايران كه محبوبيت فوتبال در آن هويداست، با حضور رييس جمهوري محمد خاتمي در ورزشگاه و وعده جوايزي ارزشمند براي تيم، حمايت خود را از فوتبال نشان داد."
تيم بحرين كه اكنون سوم شده بايد در بازي‌هاي پلي آف با تيم سوم گروه ب ديدار كرده و برنده با نماينده كونكاكاف مسابقه دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايران در آخرين دور مسابقات مقدماتي با ژاپن ديدار مي‌كند درحاليكه هر دو تيم جواز صعود را در دست دارند.

اين پيروزي تيم ايران را با ‪ ۱۳‬امتياز در صدر گروه اول آسيا قرار داده و ژاپن با ‪ ۱۲‬امتياز ديگر تيم صعودكننده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24097

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرگزاري فرانسه: انفجار شادماني بعد از صعود تيم ايران به جام جهاني، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016