چهارشنبه 29 تير 1384

تيمور غياثي: چرا هميشه دووميداني مظلوم واقع مي‌شود؟ ايسنا

تيمور غياثي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


قهرمان سال‌هاي دور دووميداني ايران و مدير تيم‌هاي ملي دووميداني با انتقاد از تبعيض‌ها در توجه به فدراسيون‌هاي موفق گفت: چرا هميشه دووميداني مظلوم واقع مي‌شود؟

تيمور غياثي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در مراسم تجليل از قهرمانان سال 1383، بيشترين بي‌مهري به فدراسيون دووميداني شد. در اين مراسم 8 فدراسيون را به عنوان فدراسيون موفق اعلام كردند كه برخي از آنها به هيچ وجه شايستگي كسب اين افتخار را نداشتند.

وي ادامه داد: طبق آمار و با تاييد بسياري از كارشناسان و حتي شخص مهرعليزاده، دووميداني از موفق‌ترين فدراسيون‌هاي سال‌هاي اخير است، اما در زمان توزيع جوايز به هيچ وجه مورد محبت قرار نمي‌گيرد و اين مساله باعث سرخوردگي زحت‌كشان و قهرمانان اين رشته پايه و مادر مي‌شود.

غياثي با تاكيد بر اين كه چرا هميشه دووميداني مظلوم است، تصريح كرد: اكنون مربي داريم كه دو فرزند خود را به قهرماني‌هاي آسيا و جهان رسانده و تنها 140 هزار تومان حقوق مي‌گيرد. اما رشته‌هاي تيمي زماني كه حتي به مسابقات جهاني صعود مي‌كنند، ميليون‌ها تومان پاداش مي‌گيرند. جايزه مربي و يا همان دووميداني كار قهرمان جهان چيست؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدير تيم‌هاي ملي دووميداني با فاجعه‌آميز خواندن روند موجود يادآور شد: با اين روند هم ورزشكاران مايوس مي‌شوند و هم مسوولان زحمت‌كش. قهرماني نوجوانان و جوانان جهان براحتي به دست نيامده است. در آسيا سال گذشته دو مدال طلا گرفتيم و در بسياري از مسابقات بين‌المللي حرف اول را مي‌زنيم. در سال گذشته 110 ركورد شكسته شد. چه كسي به اين‌ها توجه مي‌كند؟ من به عنوان كسي كه سال‌ها در دووميداني ايران بوده از تمامي مسوولان بلند پايه كشور طلب كمك دارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25811

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيمور غياثي: چرا هميشه دووميداني مظلوم واقع مي‌شود؟ ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016