جمعه 15 مهر 1384

پارك كي وون، سرمربي تيم ملي واليبال ايران ماندني شد، ايسنا

رييس فدراسيون واليبال:
در كادر فني تيم بزرگسالان تجديدنظر مي‌كنيم
تجربيات تايلند بسيار آموزنده بود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


كميته فني فدراسيون واليبال عملكرد كادر فني تيم ملي بزرگسالان را مورد بررسي قرار داد و تصميم گرفت تا در تركيب مربيان تجديدنظر انجام دهد.

محمدرضا يزداني خرم رييس فدراسيون واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين خصوص اظهار داشت: نتايج كسب شده در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند هر چند مورد رضايت فدراسيون واليبال نيست اما تجربياتي را در برداشت كه بسيار آموزنده بود.

وي افزود: قبول داريم كه بازيكنان ما به لحاظ بدنسازي و تغذيه در جريان مسابقات مشكل داشتند و كادر فني نيز به علت نبود يك آناليزور قوي نتوانست تركيب خوبي را دراختيار داشته باشد. اما در كل تمام اين مسايل آموخته‌هاي جديدي است كه از آن‌ها در آينده استفاده مي‌كنيم.

يزداني خرم با بيان اين كه پارك كي وون سرمربي تيم ملي بزرگسالان به اشتباهات خود پي برده است و او همچنان در كسوت سرمربي هدايت تيم ملي بزرگسالان را برعهده خواهد داشت تصريح كرد: اين بازي‌ها تجربيات بسيار خوبي را به پارك كي وون آموخت. او در نشست با من اذعان كرد كه از اين تجربيات در آينده به خوبي استفاده خواهد كرد و ما نيز به همين خاطر با همكاري خود با او ادامه مي‌دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس فدراسيون واليبال خاطرنشان كرد: در آينده نزديك كيفيت اردوهاي خود را بالا خواهيم برد و با برگزاري بازي‌هاي تداركاتي بيشتر در صورت حمايت سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك شرايطي را فراهم مي‌كنيم تا بازيكنان و كل تيم ما با آمادگي بيشتري در مسابقات حضور پيدا كنند.

وي در پايان با اشاره اظهارات دكتر آكوستا رييس فدراسيون جهاني واليبال در خصوص كمك به تيم‌هاي كه جواز حضور در مسابقات جهاني ژاپن را كسب كرده‌اند به خبرنگار ايسنا گفت: هنوز دستورالعمل خاصي در اين خصوص صادر نشده است البته منظور دكتر آكوستا كمك به كشورهاي آفريقاي و كم درآمد است تا سطح خود را بالا ببرند اما با اين حال ما نيز مكاتبات لازم را با فدراسيون جهاني خواهيم داشت تا حداقل از وجود مربيان بدنساز و آناليز حرفه‌اي در كشور و تيم ملي خود استفاده ببريم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26570

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پارك كي وون، سرمربي تيم ملي واليبال ايران ماندني شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016