شنبه 14 آبان 1384

غلامرضا عنايتي: اميدوارم به پرسپوليس گل بزنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در تمام ديدارها به فكر پيروزي تيم محبوبم هستم و اميدوارم كه بتوانم در ديدار برابر پرسپوليس نيز گلي به ثمر برسانم.

غلامرضا عنايتي كه در آخرين تمرين استقلال دچار مصدوميتي خفيف شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اميدوارم كه بازيكنان استقلال و پرسپوليس بازي جوانمردانه را سرلوحه‌ي كار خود قرار دهند چرا كه برد و باخت ارزشي ندارد و بازي جوانمردانه تنها در يادها باقي خواهد ماند.

وي به تمرينات استقلال در كردان كرج اشاره كرد و گفت: در چند روز تمريني كه در كرج برگزار كرديم شرايط بسيار خوبي ايجاد شد و هم اكنون آمادگي فراواني براي ديدار برابر پرسپوليس داريم.

عنايتي پرسپوليس را تيمي خوب و منسجم ارزيابي كرد و گفت: پرسپوليس همواره تيمي قابل اعتماد و احترام در فوتبال ايران بوده است و هيچ گاه نمي‌توان اين تيم را دست كم گرفت آنها نيز به طور قطع براي پيروزي به ميدان خواهند آمد اما تيمي كه بتواند هر چه سريع‌تر خود را با شرايط ورزشگاه تطبيق دهد مي‌تواند پيروز داربي 59 باشد.

وي افزود: متاسفانه در چند بازي گذشته با بدشانسي‌هاي بسياري مواجه بوديم و اين بدشانسي‌ها مانع از پيروزي ما شده بود. اميدوارم كه اين بدشانسي‌ها به پايان رسيده باشد و بتوانيم پيروز ديدار برابر پرسپوليس باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي استقلال را محكوم به كسب سه امتياز ديدار برابر پرسپوليس دانست و افزود: اگر اين سه امتياز را نيز از دست بدهيم از شانسمان براي حضور در صدر جدول كاسته مي‌شود چرا كه تيم‌هاي رقيب ما در ديدارهاي پنجشنبه حداكثر امتياز را كسب كردند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27113

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'غلامرضا عنايتي: اميدوارم به پرسپوليس گل بزنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016