شنبه 14 آبان 1384

حاشیه هایی از نیمه دوم دربی پنجاه و نه، نیمه مربیان را استقلال برد، مهر

تیم فوتبال استقلال در دقیقه 56 دربی موفق شد گل برتری را بر اثرجاماندن خط دفاعی پرسپولیس وارد دروازه این تیم کند و با پیروزی دراین دیداردوباره درکورس قهرمانی قرارگرفت.
به گزارش خبرنگار" مهر" تیم فوتبال استقلال درنیمه دوم با آرامش بیشتری به بازی پرداخت ودرنهایت مزد آرامش خود را گرفت. مصدومیت کریم باقری که با جابجایی منطقه بازیش با بهروز رهبری فرد، قصد داشت آهنگ تهاجمی تری به پرسپولیس بدهد سبب شد تا سرخپوشان توپ ومیدان را به حریف قدرتمند خود واگذارکرده و نتوانند گل خورده را جبران کنند.

حاشیه های نیمه دوم:
* جواد کاظمیان در دقیقه 52 دیدار با یک شوت از راه دور دروازه استقلال را تهدید کرد که واکنش عالی طالب لو مانع از فروریختن دروازه استقلال شد.
* فرزاد مجیدی که درنیمه اول بسیار پرانتقاد بازی کرده بود، دراین دیدار با پاس گلی که به رضا عنایتی داد، کارنامه خوبی را ازخود به جا گذاشت.
* کریم باقری در دقیقه 66 مصدوم شد، اما تلاش پزشکان پرسپولیس برای بازگرداندن او به زمین نتیجه نداد وسرانجام با 3 دقیقه تاخیر حاجی زاده به جای او وارد زمین شد.
* بی تردید مجتبی جباری در دیدارمقابل پرسپولیس بهترین بازیکن میدان بود و بارها وبارها با حرکات تکضرب خود مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرارداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* استقلال در دقیقه 77 یکبار دیگر بطورجدی در موقعیت گلزنی قرارگرفت، اما سیاوش اکبرپور این موقعیت را ازدست داد.
* اواخر دیدار امیرقلعه نویی برای چندمین بار ازمنطقه فنی مربیان خارج شد که این موضوع با تذکرنوید مظفری داورچهارم دیدار همراه شد.
* دربی 59 درحالی به پایان رسید که بازیکنان دوتیم درطول بازی برخلاف آنچه پیش از دیدارگفته شده بود، دمی ازنوازش یکدیگر و استفاده از الفاظ رکیکی دست نکشیدند.

* درپایان دیدار استقلال - پرسپولیس این آمار بدست آمد:
موقعیت خطرناک: استقلال 4- پرسپولیس 3
درصد مالکیت توپ: پرسپولیس 51 درصد - استقلال 49 درصد
تعداد خطا: استقلال 26- پرسپولیس 16
کرنر: استقلال 9- پرسپولیس یک
آفساید: استقلال 9- پرسپولیس یک

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27153

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حاشیه هایی از نیمه دوم دربی پنجاه و نه، نیمه مربیان را استقلال برد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016