چهارشنبه 18 آبان 1384

هفتاد و چهارمين دوره مسابقات جهاني وزنه‌برداري گشايش يافت، ايسنا

حسين رضازاده معروف به «سلطان» در ميان اعراب

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


هفتاد و چهارمين دوره‌ي مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جهان از عصر امروز با رقابت وزنه‌برداران در اوزان 48 كيلوگرم زنان و 56 كيلوگرم مردان آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سجاد بهروزي به عنوان نخستين نماينده‌ي ايران در گروه A مسابقات از ساعت 19:30 به وقت تهران به روي صحنه خواهد رفت.

مراسم افتتاحيه‌ي مسابقات جهاني وزنه‌برداري نيز روز سه شنبه با حضور رييس فدراسيون جهاني وزنه‌برداري، نايب رييس كميته‌ي ملي المپيك قطر و رييس فدراسيون وزنه‌برداري اين كشور و جمعي از نمايندگان كشورها در سالن محل مسابقات (السد قطر) برگزار شد.

در اين مراسم كه حدود 400 نفر از ورزشكاران و مسوولان كشورهاي مختلف حضور داشتند، به طور رسمي مسابقات دوحه افتتاح شد. اما نكته‌ي قابل توجه، مراسم افتتاحيه بسيار ضعيف و به تبع آن برگزاري و تداركات ضعيف اين رقابت‌هاست، به طوري كه استارت ليست وزنه‌برداران شركت كننده و سالن برگزاري مسابقات در آخرين لحظات آماده شده است.

اما عليرغم برگزاري ضعيف مراسم افتتاحيه، روزنامه‌هاي اصلي كشور قطر يعني روزنامه‌هاي الوطن، الشرق و الرايه در صفحات ورزشي خود افتتاحيه‌ي اين مسابقات را بي‌نظير اعلام كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ميان، روزنامه‌ي انگليسي زبان Golf Time نيز در صفحه‌ي ورزشي خود با چاپ تصوير بزرگ حسين رضازاده كه در ميان اعراب منطقه‌ي خليج فارس به سلطان معروف است، به اين رقابت‌ها اشاره كرده است.

كميته‌ي برگزاري مسابقات جهاني وزنه‌برداري در دوحه‌ي قطر در عين برگزاري ضعيف مسابقات، در لوگوي اين دوره كه پرچم تمامي كشورها بر روي آن نقش بسته است، پرچم ايران را به صورت اشتباه به چاپ رسانده به طوري كه در اين لوگو جاي رنگ سبز و قرمز پرچم مقدس ايران جابجا شده است. اين موضوع اعتراض نمايندگان حاضر ايراني را برانگيخته است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27266

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هفتاد و چهارمين دوره مسابقات جهاني وزنه‌برداري گشايش يافت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016