جمعه 7 ارديبهشت 1386

مربی تيم ملی وزنه‌برداری: توقع بيشتری نداشتيم، خوب بود، ايسنا

- برای ما مسابقات جهانی مهم است


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی


پس از کسب عنوان نايب قهرمانی تيم ملی وزنه‌برداری ايران در مسابقات قهرمانی آسيا، مربی اين تيم گفت: با توجه به اين‌ که از ورزشکاران کم تجربه در اين رقابت‌ها استفاده کرديم، بسيار خوب ظاهر شدند و از عملکرد آنها راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بهمن زارع قهرمان اسبق و مربی تيم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: با از دست دادن ملی پوشان با سابقه، جوانان مستعد و با انگيزه؛ ولی، کم تجربه جايگزين آنها شدند و با وجود اين ‌که اين وزنه‌برداران سابقه‌ی حضور در ميادين بين‌المللی را نداشتند، با تمام قوا ظاهر شده و توانستند عملکرد رضايت‌بخشی از خود نشان دهند.

مربی تيم ملی بزرگسالان ادامه داد: رقابت‌ها از لحاظ کيفی و کمی در سطح بالايی بود و حضور ۲۰ تيم آماده و قوی مسابقات را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

وی در ادامه يادآور شد: هدف از حضور در اين رقابت‌ها فقط کسب تجربه بود. ما از وزنه‌برداران توقع قهرمانی نداشتيم. همين که در رقابت‌ها ظاهر شدند و به تجربيات خود اضافه کردند، برای ما کافی است. اين ميدان بهترين فرصتی بود برای کسانی که می‌خواستند خودی نشان دهند.

وی عملکرد وزنه‌برداران را بسيار خوب ارزيابی کرد و گفت: وزنه‌برداران بسيار خوب ظاهر شدند. ما اميد مدال طلا و ايستادن بر سکوی قهرمانی نداشتيم، حاصل هم تا به امروز کسب عنوان‌های هشتمی، چهارمی و پنجمی و سومی بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زارع در مورد برنامه‌های آتی تيم ملی بزرگسالان اظهار کرد: مهم‌ترين تورنمنتی که پيش رو داريم، رقابت‌های جهانی تايلند است که به دليل کسب سهميه المپيک از اهميت ويژه‌ای برخوردار است؛ به همين منظور از قوی‌ترين و باتجربه ترين‌ها استفاده خواهيم کرد تا با کسب حداقل سه سهميه در المپيک ۲۰۰۸ پکن حضور يابيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33182

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مربی تيم ملی وزنه‌برداری: توقع بيشتری نداشتيم، خوب بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016