سه شنبه 8 خرداد 1386

ارغوان رضايی از دور پيکارهای تنيس آزاد فرانسه حذف شد، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۳/۰۸‬
خارجی. ورزشی. تنيس.

"ارغوان رضايی" تنيس باز ايرانی الاصل مقيم فرانسه روز سه‌شنبه مقابل هموطن فرانسوی خود تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ايرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در اين ديدار که از دور نخست رقابت‌های تنيس آزاد فرانسه برگزار شد، رضايی در دو ست متوالی و با نتايج ‪ ۶‬بر‪ ۲‬و ‪ ۶‬بر ‪ ۴‬مغلوب "ماريون بارتولی" شد.

اين تنيس باز ‪ ۲۰‬ساله، يکشنبه گذشته در فينال پيکارهای بين‌المللی استانبول ترکيه به علت آسيب ديدگی از ناحيه زانو از ادامه ديدار با "النا دومنتيه‌وا" روس انصراف داد.

رضايی در مسابقه‌های استانبول موفق به شکست تنيس‌بازان صاحب نامی همچون ونوس ويليامز آمريکايی و ماريا شاراپووا روس شده بود.

در مهم‌ترين ديدارهای دور نخست، "يلنا يانکوويچ" از صربستان با نتيجه دو بر صفر "استفانه فورتز" از فرانسه را پشت سر گذاشت، "ناديا پتروا" از روسيه با نتيجه ‪ ۲‬بر يک مقابل "کوتا پسچکه" از جمهوری چک تن به شکست داد، " اوليور سانچز " از فرانسه با همين نتيجه مغلوب "شنای پری" از آمريکا شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه دور نخست بخش مردان، "گيلرمو کاناس" آرژانتينی با نتيجه ‪۳‬ بر صفر"ويتکور هانسيکو" از رومانی را شکست داد، "تامی روبردو" از اسپانيا با همين نتيجه برابر " سرجيو رويتمان" آرژانتينی به پيروزی رسيد و "روژه فدرر" سوييسی در سه ست متوالی بر " مايکل روسل" آمريکايی غلبه کرد.

"ايوان ليوبيچيچ" کروات با نتيجه ‪ ۳‬بر صفر "آرناد کلمنت" فرانسوی را مغلوب کرد، "خوان موناکو" آرژانتينی با نتيجه ‪ ۳‬بر ‪ ۲‬از سد " فابيو فوگنينی" از ايتاليا گذشت و "کريستف روش" بلژيکی با همين نتيجه مقابل "استفان کوبک" از اتريش تن به شکست داد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33349

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ارغوان رضايی از دور پيکارهای تنيس آزاد فرانسه حذف شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016