چهارشنبه 10 مرداد 1386

جام بسکتبال ملت‌های آسيا - ژاپن: تيم ايران با پيروزی بر قطر راهی مرحله‌ نيمه نهايی شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی


تيم ملی بسکتبال ايران دومين ديدار خود را در مرحله‌ی يک چهارم نهايی مسابقات جام ملت‌های آسيا را نيز با پيروزی پشت سر گذاشت و توانست يکی از تيم‌های صعود کننده به مرحله‌ی نيمه نهايی مسابقات لقب بگيرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی بسکتبال ايران ظهر امروز (چهارشنبه) در مهم‌ترين ديدار خود در مرحله‌ی يک چهارم پايانی مسابقات با غلبه بر تيم بسکتبال قطر توانست جواز حضور در بين چهار تيم برتر مسابقات را کسب کند.

ملی‌پوشان بسکتبال ايران در اين ديدار با ثبت نتيجه‌ی ۹۵ – ۸۷ مقابل قطر به پيروزی رسيدند تا علاوه بر صعود به مرحله‌ی بعدی مسابقات انتقام شکست‌های اخير خود مقابل اين تيم را در تمام جام‌های آسيايی گرفته باشند. حامد آفاق در نيمه‌ی نخست اين ديدار با موفقيت در پرتاب‌های سه امتيازی علاوه بر اين که آمار خوبی از خود بر جای گذاشت تيم ايران را هم در شرايط مناسبی قرار داد تا تيم ايران در نيمه‌ی اول اين ديدار با نتيجه‌ی ۴۴ – ۴۱ مقابل حريف خود به برتری رسيد.

آيدين نيکخواه بهرامی با کسب ۲۴ امتياز در اين ديدار يکی از عوامل موفقيت تيم ايران بود، ضمن اين که حامد حدادی در تمام طول بازی عملکرد قابل توجهی از خود بر جای گذاشت و همانند ديدارهای گذشته يکی از عوامل برتری تيم ايران بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بدين ترتيب تيم ملی بسکتبال قطر با کسب اين نتيجه از راهيابی به دور سوم و مرحله‌ی نيمه پايانی مسابقات بازماند تا نتيجه‌ی فردای ديدار تيم‌های لبنان و ايران چهره‌ی تيم‌های اول و دوم اين گروه را مشخص کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33939

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جام بسکتبال ملت‌های آسيا - ژاپن: تيم ايران با پيروزی بر قطر راهی مرحله‌ نيمه نهايی شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016