دوشنبه 29 مرداد 1386

سرمربی تيم واليبال نوجوانان: می توانيم برابر تيم قدرتمند برزيل پيروز شويم، مهر

پوتساست کوويچ سرمربی تيم ملی واليبال نوجوانان کشورمان گفت: با وجود اينکه برزيل تيم بزرگی است اما به کسب پيروزی برابر اين تيم قدرتمند اميدوار هستم.
به گزارش خبرگزاری مهر، تيم واليبال نوجوانان کشورمان در اولين مسابقه خود در مرحله دوم دهمين دوره مسابقات واليبال نوجوانان جهان در مکزيک، بامداد فردا با تيم واليبال برزيل ديدار می کند.

بازيکنان تيم واليبال نوجوانان ايران ديروز در گراند هتل شهر تيخوانا مستقر شدند و در شرايط فعلی روحيه بالايی برای برتری برابر دارنده ۶ مدال طلا و يک نفراه اين بازهای دارند.

مجتبی شبان که دچار مصدوميت جزيی شده بود، بهبود يافته است و عليرضا جديدی هم که به علت سرماخوردگی در يک جلسه تمرين شرکت نداشت، امروز با ساير بازيکنان تمرين خواهد کرد.

ضمن اينکه در پی صعود تيم واليبال ايران به مرحله دوم اين مسابقات، محمدرضا داورزنی رئيس اين فدراسيون مبلغ پانصد دلار به عنوان پاداش به بازيکنان و کادرفنی اهدا کرد.

پاداش صعود به مرحله نيمه نهايی اين مسابقات هم پانصد دلار تعيين شده است. در صورت کسب عنوان قهرمانی و يا دستيابی به يکی از سه سکوی برتر اين مسابقات، پاداش ويژه ای به بازيکنان و کادرفنی اين تيم اهدا خواهد شد.

در اين بين رئيس فدراسيون واليبال، کادرفنی و بازيکنان اين تيم وعده پيروزی برابر تيم واليبال برزيل در بازی فردا را می دهند.

سرمربی تيم ملی واليبال نوجوانان کشورمان درخصوص اين بازی گفت:« برای هموارکردن راه صعودمان به مرحله بعد، چاره ای جز پيروزی برابر برزيل نداريم.»

وی ادامه داد:« بازی های تيم واليبال برزيل را در مکزيکالی به طورکامل ارزيابی کرده ام و از نقاط قوت و ضعف اين تيم اطلاعات کاملی دارم.»

پوتساست کوويچ در پايان صحبت هايش تاکيد کرد:« با وجود اينکه برزيل تيم بزرگی است اما به کسب پيروزی برابر اين تيم قدرتمند اميدوارهستم.»

همچنين فرهاد نفرزاده سرپرست تيم واليبال کشورمان با اشاره به اين موضوع که برزيل پيشينه انکار ناپذيری در مسابقات اين رده سنی دارد و تمامی تيم های اين کشور در صدر واليبال جهان قراردارند، اظهار داشت:« اين تيم برزيل شکننده است. آنها در بازی با فرانسه نشان دادند که نقاط ضعف زيادی دارند که ما می توانيم برای برتری از آنها استفاده کنيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد:« با وجود احترام خاصی که برای تيم واليبال برزيل قائل هستم بايد بگويم کادرفنی و بازيکنان تيم مصمم به عبور از سد اين حريف قدرتمند هستند.»

ديدار ايران با برزيل ساعت ۶:۳۰ دقيقه بامداد روز سه شنبه در شهر تيخوانای مکزيک برگزار می شود.

همچنين طبق اخبار رسيده از مکزيک، حضور ۵ بازيکن صغرسن در تيم واليبال نوجوانان هند باعث نارضايتی مربيان تيم های حاضر در مرحله دوم اين رقابت ها شده است که اين موضوع حتی به اطلاع " حافيط مار رتی" رئيس کنفدراسيون واليبال و " نوريسکا وبه" نماينده FIVB رسيده است که احتمال اخذ تصميمات جدی عليه اين تيم وجود دارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34096

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربی تيم واليبال نوجوانان: می توانيم برابر تيم قدرتمند برزيل پيروز شويم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016