دوشنبه 7 آبان 1386

مسابقات دوچرخه سواری جهان؛ ايران با ۱۰ مدال به کار خود پايان داد، مهر

تيم ملی دوچرخه سواری ايران با کسب ۱۰ مدال به کار خود در رقابتهای جهانی مسکو پايان داد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی دوچرخه سواری ايران که از هفته گذشته به مسابقات ورلد کاپ جهانی مسکو اعزام شده بود توانست با کسب ۲ مدال طلا ۲ مدال نقره و ۶ برنز بدست آورد. در اين رقابتها اولين مدال طلای جهانی دوچرخه سواری کشورمان توسط مهدی سهرابی در رشته اسکراچ ۱۵ کيلومتر حاصل شد امير زرگری هم در اين رشته مدال برنزگرفت.

دراين مسابقات که درحقيقت يکی از چهار ورلد کاپ – کاپ جهانی ) دوچرخه سواری است تيم ايران در رشته اسپرينت سرعت ۲۰۰ متر توسط حسنعلی ورپشتی دومين مدال طلای خود را کسب کرد. زرگری در اين رشته با کسب عنوان چهارم از دريافت مدال بازماند.

در رشته ۳ کيلومتر انفرادی امير زرگری مدال برنز گرفت. در رشته چهار گانه مهدی سهرابی و امير زرگری به ترتيب مدال نقره و برنز دريافت کردند. در دور امتيازی ۳۰ کيلومتر هم امير زرگری به مدال نقره بسنده کرد. در رشته ۱ کيلومتر سرعت عليرضا احمدی گردن آويز برنز گرفت.

در رشته ۴ کيلومتر تعقيبی تيم ايران با ترکيب مهدی سهرابی، سيدرضايی، احمدی و زرگری برسکوی سوم ايستاد و مدال برنز دريافت کرد.

درفلاينگ لپ تلاش مهدی سهرابی به کسب مدال برنز انجاميد. در رشته مديسون نيزسهرابی و اميرزرگری چهارم شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دراين ديدارها مهدی سهرابی با کسب يک طلا يک نقره يک مدال برنز و يک مقام چهارم بيشترين مدال را برای تيم ايران به ارمغان آورد.

اين تيم صبح امروز با استقبال رئيس فدراسيون و برخی ديگر از مسئولان فدراسيون دوچرخه سواری وارد تهران شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34701

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات دوچرخه سواری جهان؛ ايران با ۱۰ مدال به کار خود پايان داد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016