سه شنبه 14 اسفند 1386

درخشش ایران در قهرمانی کارتینگ خاورمیانه، بی بی سی

carting-iran-good-showing-uae.jpg
رسا امیرنعمتی در رقابتهای کلاس
جونیور به مقام های پنجم/ششم رسید

مرحله دوم از رقابتهای کارتینگ آزاد خاورمیانه در پیست اتودرام دوبی، با پیروزی کوین ریچارد راننده اتریشی در رقابتهای کلاس سنیور(بزرگسالان) و ادوارد جونز از دوبی در کلاس جونیور(نوجوانان) به پایان رسید.

تیم کارتینگ ایران که روز ششم ژانویه آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بود، توانست در هر دو کلاس این رقابتها، یعنی بزرگسالان و نوجوانان به مقام های پنجم و ششم برسد.

در روز اول رقابتهای دو روزه دوبی، شيخ حشر مكتوم راننده اماراتی توانست مهیار میرمرادی را تا آخرین لحظه در سایه خود نگه داشته و به مقام اول برسد. مرادی جلوتر از کوین ریچارد از استرالیا دوم شد.

فرهاد موسوی و جواد موسوی دیگر رانندگان ایرانی در همین مرحله به ترتیب هفتم و دهم شدند.

در مسابقه دوم روز اول نیز شيخ حشر مكتوم توانست از مقام اولی خود دفاع کند و با دو پیروزی از این میدان خارج شود. در این مرحله مرادی چهارم و فرهاد موسوی توانست یک پله بالاتر و در مقام ششم از خط پایان بگذرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ایران در این مسابقات با رانندگانی چون رسا امیر نعمتی، مهیار میرمرادی ، فرهاد موسوی ، وحید علوی ، علیرضا بارانگویی و سیدجواد موسوی شرکت می کرد.

دیگر راننده ایرانی که در این مرحله از مسابقات توانست خود را جزء ۱۰ نفر اول از خط پایان بگذراند، رسا امیرنعمتی در رقابتهای کلاس جونیور (رده سنی ۱۱-۱۶ سال) بود که در روز اول به مقام پنجم و روز دوم به مقام ششم رسید.

اولین مرحله از رقابتهای کارتینگ خاورمیانه روز شانزدهم ژانویه در شرم الشیخ با پیروزی استفان کاراسیوف از روسیه برگزار شد.

رانندگان تیم کارتینگ ایران با مقام هایی که در این مسابقات نسبت به رقابتهای کارتینگ العین امارات سال گذشته بدست آوردند، نشان دادند که نقایص و کمبودهای خود را برطرف کرده اند و پیشرفت آنها چیزی جز تشنگی کسب مقامات بالاتر در رقابتهای کارتینگ جهانی نیست.

مسابقات قهرمانی آزاد خاورمیانه در سه مرحله، هر مرحله دو روز و هر روز دو مسابقه مجزا برگزار می شود. حامیان اصلی برگزاری این مسابقات شرکت تایرسازی بریجستون، مجله اف-وان و شرکت تولید و پخش موسیقی ورجین هستند.

مسابقه فینال این رقابتها 15 آوریل در شرم الشیخ برگزار می شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36102

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخشش ایران در قهرمانی کارتینگ خاورمیانه، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016